stotterende eend
stotterende eend
Heb in mijn eend nu 3500km gereden met de nieuwe vege revisie motor.
En heb nu een probleem over.
De eend rijdt iets wat stotterend bij half gas rijden, net of ie niet genoeg benzine heeft. Geef je bijna plankgas en rijd je 100km/h dan rijdt ie goed.
Maar zeg constant 75km/h dan rijdt ie niet lekker!
Iemand nog een goed idee waar ik moet zoeken?? Of ervaringe hiermee?
En heb nu een probleem over.
De eend rijdt iets wat stotterend bij half gas rijden, net of ie niet genoeg benzine heeft. Geef je bijna plankgas en rijd je 100km/h dan rijdt ie goed.
Maar zeg constant 75km/h dan rijdt ie niet lekker!
Iemand nog een goed idee waar ik moet zoeken?? Of ervaringe hiermee?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
70/75 is zowiezo een klote snelheid, net te veel om lang in 3 te rijden net te weinig om lekker in 4 te rijden...........
Ik vermoed dat het ligt aan een bepaald toerental, dus zou je het ook hebben bij andere versnellingen en snelheden, maar dan halfgas zeg maar. Zou ik denken aan sproeiertje verstopt ofzo, zeker als het opeens is gekomen.
Ik vermoed dat het ligt aan een bepaald toerental, dus zou je het ook hebben bij andere versnellingen en snelheden, maar dan halfgas zeg maar. Zou ik denken aan sproeiertje verstopt ofzo, zeker als het opeens is gekomen.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Gebruiker
Heb precies hetzelfde maar dan rond 50 in z'n 3, althans daar ist het meest merkbaar. Het gekke is dat het komen is nadat de eend op de rollenbank is geweest en er een 115 inplaats van 120 in de TWEEDE TRAP is gezet. En dat terwijl je dan echt nog in de eerste trap zit. Ik ga morgen ff kijken of het helpt als ik dus weer die 120 monteer in de tweede trap.
Nou heb de kleppen nogmaals gesteld en hij rijdt veel en veel beter!
Ik stel de kleppen altijd per kant, dus eerste de linker ctlinder en dan de rechter. Bij gewone eend motoren gaat dat altijd goed, doe dat al jaren en heb er veel gehad!.
Echter bij revisie motoren werkt dat dus niet
Heb nu beide klepdeksels er gelijk afgehaald en de boel gesteld. Stond te strak maar .10spelling!
Inmiddels 4000km gereden met het blok!
Ik stel de kleppen altijd per kant, dus eerste de linker ctlinder en dan de rechter. Bij gewone eend motoren gaat dat altijd goed, doe dat al jaren en heb er veel gehad!.
Echter bij revisie motoren werkt dat dus niet

Inmiddels 4000km gereden met het blok!
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster