Dan zou ik deze meenemen:

Moderator: Hanzzl69
Euh ... dan heb JIJ een bekeuring, lijkt me logisch.joe_catchou schreef:vraagje aan de bedenker van het spel wat gebeurt er als men daar in de natuur begint rond te delven en er komt een boswachter of politie bij en eventuele bekeuring ?
dit voor het vernielen van natuurgebied en verstoren er van ???
Dit is een foto van de plek. Motorzaag is er idd ingeschopt voor de grap.miekemiek schreef:Ik denk niet dat het erin zit, aangezien de zaag erin gephotoshopt is..
en de boomstronk ziet er niet uit alsof ie er nog maar een weekje staat.
Er is met foto's aangegeven waar de trofee ligt. Het is aan jullie om de aanwijzingen erbij door te nemen. Ik vind bovenstaande insinuaties wel vervelend.Geplaatst: Wo 22 Apr, 2009 20:20 Onderwerp:
Nja het lijkt me voor de verstopper (als mede de zoeker/vinder, maar die is ook afhankelijk van de verstopper) logisch om zo min mogelijk natuur te slopen of te verontrusten. Toen wij hem op 't strand hebben begraven hebben we dat bewust naast (ipv in) het natuurgebied gedaan, en met foto's aangegeven waar het lag, zodat er geen overbodige gaten worden gegraven.
Sylvia, je hebt helemaal gelijk. Mooie aanwijzingen en foto's. Hoe gemakkelijk moet je het maken. Wij zijn een keer hier in Epen met z'n vieren in een bosgebied op zoek gegaan naar een een boom, daarbij zou de trofee liggen. Het leek een onmogelijke opgave, zoeken naar juist die boom in het bosgebied maar na lang zoeken heeft Tom de trofee uiteindelijk toch gevonden.
Er is met foto's aangegeven waar de trofee ligt. Het is aan jullie om de aanwijzingen erbij door te nemen. Ik vind bovenstaande insinuaties wel vervelend.
De vorige trofee was ook niet 1,2,3 te vinden en ben ik meerdere malen gaan zoeken.
Niet zo gauw opgeven
Groetjes Sylvia
Welke insinuaties? Was alleen bedoeld zodat mensen niet te ver gaan, er is helemaal niet gezegt dat JIJ te ver bent gegaan.Deux_Chevauxtje schreef: Er is met foto's aangegeven waar de trofee ligt. Het is aan jullie om de aanwijzingen erbij door te nemen. Ik vind bovenstaande insinuaties wel vervelend.
De vorige trofee was ook niet 1,2,3 te vinden en ben ik meerdere malen gaan zoeken.
Niet zo gauw opgeven
Groetjes Sylvia
joe_catchou schreef: Toch echter wil ik niet dat er mensen in de problemen komen door de euforie van het spel .