De 27e forumtrofee is gevonden door ...... :-) in Balen (B)
Moderator: Hanzzl69
Dat ligt aan de kat
Ik denk dat ze gewoon een mol heeft vastgezet in z'n mollengang waardoor t beest nou de hongerdood sterft...:
Een mol zo blind als wat
Stoot zijn kop en valt op zijn gat
Een trofee wordt geparkeerd in zijn gang
Voor hoelang !!!!!!!
Nu kan hij ook nog geen eten halen
Das pas balen !!!!!
Ik denk dat ze gewoon een mol heeft vastgezet in z'n mollengang waardoor t beest nou de hongerdood sterft...:
Een mol zo blind als wat
Stoot zijn kop en valt op zijn gat
Een trofee wordt geparkeerd in zijn gang
Voor hoelang !!!!!!!
Nu kan hij ook nog geen eten halen
Das pas balen !!!!!
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
als het inder de boomstronk is op in de boomstronk met het logo is het verdomd goed gedaan .
heb ook in de bomen gezien ,dacht mischien hangt ie er in .
de plekken die leken alsof er gegraven was heb ik met m'n blote handen open gegraven ook de boomstrok met het logo (zie pic's )
ook de boomwortel heb ik in aan het graven geweest van de omgevallen boom, daar heb ik dan het potje gevonden dat ik dacht dat het bloed was .
maar mischien was dit wel van jullie daar de letters in gesmeerd waren .
her en der was er in die omgeving dit op pak weg een straal van 5 M her en der nog plekken dat leek alsof er gewoeld was , dus ook hier met de handen graven geblazen.
er werd al snel een antwoord gegeven dat ie er moet liggen dus het moet wel iets zichtbaar zijn dan
dit te miste op mijn pic's dan vermoed ik .
helaas het beschreven gereedschap dat je tegenwoordig nodig hebt om een cup te zoeken heheheh heb ik niet ,ketting zaag .
accuboor is kapot en vermoedelijk was dit voor de kabouter.
dus die is al uitgeschakeld .
zelfs met accuboor kon ik er toch niet bij .
deze hing boven de 2M.
een schop heb ik wel weet niet of ik het hier mee kan redden????
vraagje aan de bedenker van het spel wat gebeurt er als men daar in de natuur begint rond te delven en er komt een boswachter of politie bij en eventuele bekeuring ?
dit voor het vernielen van natuurgebied en verstoren er van ???
al een geluk heb ik de meeste kuilen wel al zelf terug dicht gedaan .
dit daar ik al met het idee zat van moest er maar eens iemand langs komen .
heb ook in de bomen gezien ,dacht mischien hangt ie er in .
de plekken die leken alsof er gegraven was heb ik met m'n blote handen open gegraven ook de boomstrok met het logo (zie pic's )
ook de boomwortel heb ik in aan het graven geweest van de omgevallen boom, daar heb ik dan het potje gevonden dat ik dacht dat het bloed was .
maar mischien was dit wel van jullie daar de letters in gesmeerd waren .
her en der was er in die omgeving dit op pak weg een straal van 5 M her en der nog plekken dat leek alsof er gewoeld was , dus ook hier met de handen graven geblazen.
er werd al snel een antwoord gegeven dat ie er moet liggen dus het moet wel iets zichtbaar zijn dan
dit te miste op mijn pic's dan vermoed ik .
helaas het beschreven gereedschap dat je tegenwoordig nodig hebt om een cup te zoeken heheheh heb ik niet ,ketting zaag .
accuboor is kapot en vermoedelijk was dit voor de kabouter.
dus die is al uitgeschakeld .
zelfs met accuboor kon ik er toch niet bij .
deze hing boven de 2M.
een schop heb ik wel weet niet of ik het hier mee kan redden????
vraagje aan de bedenker van het spel wat gebeurt er als men daar in de natuur begint rond te delven en er komt een boswachter of politie bij en eventuele bekeuring ?
al een geluk heb ik de meeste kuilen wel al zelf terug dicht gedaan .
dit daar ik al met het idee zat van moest er maar eens iemand langs komen .
see you when you see me
Nja het lijkt me voor de verstopper (als mede de zoeker/vinder, maar die is ook afhankelijk van de verstopper) logisch om zo min mogelijk natuur te slopen of te verontrusten. Toen wij hem op 't strand hebben begraven hebben we dat bewust naast (ipv in) het natuurgebied gedaan, en met foto's aangegeven waar het lag, zodat er geen overbodige gaten worden gegraven.
- Jeroen-citroen
- Moderator
Bij deze ook het verzoek aan de verstopper om na de vondst van de trofee zo spoedig mogenlijk de boomstronk met 2cv.nl uit het gebied te halen.
Verder wil ik alle komende verstoppers dringend verzoeken niet in bomen e.d. te zagen, schroeven, spijkeren of wat dan ook.
Hopende op jullie begrip en medewerking alvast bedankt.
Jeroen, namens team 2cv.nl
Verder wil ik alle komende verstoppers dringend verzoeken niet in bomen e.d. te zagen, schroeven, spijkeren of wat dan ook.
Hopende op jullie begrip en medewerking alvast bedankt.
Jeroen, namens team 2cv.nl
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Hier mede wil ik me ook verondschuldigen moesten de mensen zich nu met de vinger gewezen voelen .
toch echter wil ik niet dat er mensen in de problemen komen door de euforie van het spel .
en ook zelf niet hehehe.
voorstel : anders SAMEN de boel verwijderen en dat verstoppers op nieuw beginnen???
FairPlay
toch echter wil ik niet dat er mensen in de problemen komen door de euforie van het spel .
en ook zelf niet hehehe.
voorstel : anders SAMEN de boel verwijderen en dat verstoppers op nieuw beginnen???
FairPlay
see you when you see me
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Euh ... dan heb JIJ een bekeuring, lijkt me logisch.joe_catchou schreef:vraagje aan de bedenker van het spel wat gebeurt er als men daar in de natuur begint rond te delven en er komt een boswachter of politie bij en eventuele bekeuring ?
Dus ik sluit me aan bij Jeroen-Citroen: verniel geen natuur en verwijder sporen die leiden naar deze site. Laten we er gezamenlijk naar streven dat als het spel op een plek is geweest, je daar niets van terug moet kunnen vinden. Niet negatief en niet positief.
Maar ... de trofee is hier nog niet gevonden, dus weten we niet of er spraken is van vernieling, anders dan het gegraaf van joe_catchou ... Een trol is reeds een kopje kleiner gemaakt, dus in die zin voldoet joe_catchou wel weer aan de bovengestelde spelregel.
Trouwens ... DE SPELREGELS ZIJN CONFORM HET HIER BOVEN GESTELDE AANGEVULD.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Regelmatige poster
Dit is een foto van de plek. Motorzaag is er idd ingeschopt voor de grap.miekemiek schreef:Ik denk niet dat het erin zit, aangezien de zaag erin gephotoshopt is..
en de boomstronk ziet er niet uit alsof ie er nog maar een weekje staat.
Die heb je ook niet nodig om de trofee te vinden. Wel een beetje fantasie en doorzettingsvermogen
Er is met foto's aangegeven waar de trofee ligt. Het is aan jullie om de aanwijzingen erbij door te nemen. Ik vind bovenstaande insinuaties wel vervelend.Geplaatst: Wo 22 Apr, 2009 20:20 Onderwerp:
Nja het lijkt me voor de verstopper (als mede de zoeker/vinder, maar die is ook afhankelijk van de verstopper) logisch om zo min mogelijk natuur te slopen of te verontrusten. Toen wij hem op 't strand hebben begraven hebben we dat bewust naast (ipv in) het natuurgebied gedaan, en met foto's aangegeven waar het lag, zodat er geen overbodige gaten worden gegraven.
De vorige trofee was ook niet 1,2,3 te vinden en ben ik meerdere malen gaan zoeken.
Niet zo gauw opgeven
Groetjes Sylvia
Groetjes Eendennest Echt
-
- Regelmatige poster
Sylvia, je hebt helemaal gelijk. Mooie aanwijzingen en foto's. Hoe gemakkelijk moet je het maken. Wij zijn een keer hier in Epen met z'n vieren in een bosgebied op zoek gegaan naar een een boom, daarbij zou de trofee liggen. Het leek een onmogelijke opgave, zoeken naar juist die boom in het bosgebied maar na lang zoeken heeft Tom de trofee uiteindelijk toch gevonden.
Er is met foto's aangegeven waar de trofee ligt. Het is aan jullie om de aanwijzingen erbij door te nemen. Ik vind bovenstaande insinuaties wel vervelend.
De vorige trofee was ook niet 1,2,3 te vinden en ben ik meerdere malen gaan zoeken.
Niet zo gauw opgeven
Groetjes Sylvia
Grt.
Ans
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
-
- Veelvuldig poster
Welke insinuaties? Was alleen bedoeld zodat mensen niet te ver gaan, er is helemaal niet gezegt dat JIJ te ver bent gegaan.Deux_Chevauxtje schreef: Er is met foto's aangegeven waar de trofee ligt. Het is aan jullie om de aanwijzingen erbij door te nemen. Ik vind bovenstaande insinuaties wel vervelend.
Niet zo gauw opgeven
Groetjes Sylvia
Wat dat betreft ben ik het helemaal met Joe eens:
joe_catchou schreef: Toch echter wil ik niet dat er mensen in de problemen komen door de euforie van het spel .
Edit: En natuurlijk moet het niet te makkelijk worden, das juist de gein...
Eend voor allen, allen voor eend..