kreukeldak
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
hier dan foto's van een opgerold duits
Is maar even groot als een ander dakje
Is maar even groot als een ander dakje
Kijk ook eens op mijn site
www.michelenmichel.be
www.michelenmichel.be
-
- Veelvuldig poster
Zo! Het nieuwe dakje is binnen. Het is al de derde die ik ga proberen
En dan nog een goeie regenbui en kijken of deze WEL waterdicht is.
En m'n complimenten voor leverancier, geen gezeur, gewoon een nieuw dakje! Zo hoort het!
Edit:
Hmzz... Dakje lekt weer flink rond het raam aan de achterkant, gisteravond gemonteerd Pasvorm laat ook wel weer te wensen over, lijkt nu een beetje op een natte vaatdoek die eroverheen ligt. Al wat strakker gesteld, zometeen maar proberen of het nog strakker kan.
Die truc met de vaseline, waar moet ik het dan precies smeren?
En dan nog een goeie regenbui en kijken of deze WEL waterdicht is.
En m'n complimenten voor leverancier, geen gezeur, gewoon een nieuw dakje! Zo hoort het!
Edit:
Hmzz... Dakje lekt weer flink rond het raam aan de achterkant, gisteravond gemonteerd Pasvorm laat ook wel weer te wensen over, lijkt nu een beetje op een natte vaatdoek die eroverheen ligt. Al wat strakker gesteld, zometeen maar proberen of het nog strakker kan.
Die truc met de vaseline, waar moet ik het dan precies smeren?
Eend voor allen, allen voor eend..
-
- Eenmalige poster
- Contacteer:
Beste Willem2,Willem2 schreef:Vanochtend was er een tweede verassing . Het dak lekt, alweer
Bij de laatste foto is het niet zo goed te zien, maar er ligt onder het raam een rij mooie druppels. Ik was even vergeten de middelste 2 foto's te draaien, sorry.
Dus ik denk dat ik maar weer eens contact opneem met de leverancier. Want dit ligt niet aan mij, denk ik. Ik heb de eend gister buiten gezet toen het droog was en vanochtend trof ik 'm zo aan. Het kan dus niet door rijwind komen.
op de foto waarop de voorkant van het dak te zien is (boven de voorruit) is te zien dat het framepje wat het dak opspant (aan de voorzijde) op de kop gemonteerd is. Het knikje aan het eind van dit framepje moet de contour van het kromme daklijstje volgen, bij jouw staat het framepje omhoog...Het gevolg is dat er een vette kier onder het dak ontstaat, valt nauwelijks op, maar water en rijwind schiet er lekker onder zo. Dus: even 4 boutjes lossen en andersom monteren. Dit geeft op het dak wat extra spanning en mogelijk sluit het dak dan wel goed.... Succes, groet, Sander.
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
backfire schreef:En de Vaseline aan de buitenkant gewoon rand van rubber en dak, beetje rubber oplichten en nog meer vaseline er in. Niet te zuinig, vaseline wat te veel is verdwijnt vanzelf.
als jullie de reactie van sander even lezen, dan is het waarschijnlijk opgelost!henk.beton schreef:Hallo,er zijn daken die niet lekken,maar vroeger werden de dakjes van een eend ook
weleens ingespoten met een spuitbus dat gebruikt werd op tenten.Succes en het is het proberen waard.Groetjes eendrijder Henk
want hij heeft wel gelijk! willlem2 z'n frampje zit wel verkeerdt om!!
(dat wij dit als forum leden die er vrijwel dagelijks meebezig zijn niet eerder op gemerkt hebben is wel een beetje dom/jammer )
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Willem2
Ik zou gewoon een nieuw vragen aan de leverancier.
Of het nu een duur dakje of een goedkoop is het is nieuw en hoort niet te lekken dat is mijn mening
michel
Ik zou gewoon een nieuw vragen aan de leverancier.
Of het nu een duur dakje of een goedkoop is het is nieuw en hoort niet te lekken dat is mijn mening
michel
Kijk ook eens op mijn site
www.michelenmichel.be
www.michelenmichel.be