motor valt uit bij lampen aan
-
- Heavy user
Wat controleer je daarme dan gerard? Want mijn accu is nu net twee dagen oud namelijk, ik denk niet dat het daar aan kan liggen.Gerard2cv schreef:Je zou met een zuurweger eens de accu door moeten meten en eens kijken
wat er in de accu blijft als de motor stopt.Als dat goed is.zal je toch aan een
andere regelaar moeten.
Dan denk ik idd aan mn spanningsregelaar, das 't enige wat ik nog niet vervangen heb...
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
Ok heb ff t een en ander opgezocht, maar dan moet ik zuur uit mn accu halen?
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen want er zit nergens een opening in of dop op... Moet ik cker weer naar de garage toe? Dan probeer ik straks eerst wel n nieuwe spanningsregelaar.
Kan ik zo rijden of moet k ff de spanningsregelaar eruit halen zodat ie niet bijlaad (en overkookt)?
Ohja en klinken die Paris-Rhones altijd als een stofzuiger?
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen want er zit nergens een opening in of dop op... Moet ik cker weer naar de garage toe? Dan probeer ik straks eerst wel n nieuwe spanningsregelaar.
Kan ik zo rijden of moet k ff de spanningsregelaar eruit halen zodat ie niet bijlaad (en overkookt)?
Ohja en klinken die Paris-Rhones altijd als een stofzuiger?
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
Met 't stekkertje van de dynamo eruit maakt de dynamo ook geen geluid meer, gek genoeg... Misschien toch al vast gaan sparen voor een nieuwe.
Gisteren een nieuwe spanningsregelaar erin gezet en.... de spanning bleef bij 14.4! Dus kennelijk waren alle drie de dingen kapot...
Iedereen super bedankt iig!
ps heb ook nog visa dynamo's liggen. Daar zit toch de spanningregelaar ingebouwd?
Gisteren een nieuwe spanningsregelaar erin gezet en.... de spanning bleef bij 14.4! Dus kennelijk waren alle drie de dingen kapot...
Iedereen super bedankt iig!
ps heb ook nog visa dynamo's liggen. Daar zit toch de spanningregelaar ingebouwd?
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Voor 2 tientjes (of minder) een een middagje vieze handen kun je m zelf reviseren.thomaaas schreef:Met 't stekkertje van de dynamo eruit maakt de dynamo ook geen geluid meer, gek genoeg... Misschien toch al vast gaan sparen voor een nieuwe.
je hebt alleen 2 lagers nodig en koolborstels..
Dynamo van mijn eend 2 jaar geleden zelf gereviseerd en doet het nog altijd perfect!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Heavy user
Denk je dat ik zo ook mijn oude (iskra) dynamo kan repareren, die deed nmlk helemaal niets meer...
Anders loont het idd wel de moeite deze eens te bekijken
Wel weer meteen een ander probleem nu, ik van 't weekend op weg naar Gouda toe, knalt mn uitlaatpakking eruit... Mja das gelukkig niet zo duur
Anders loont het idd wel de moeite deze eens te bekijken
Wel weer meteen een ander probleem nu, ik van 't weekend op weg naar Gouda toe, knalt mn uitlaatpakking eruit... Mja das gelukkig niet zo duur
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break