Plaats hier je verslagen over je restauraties of verbouwingen
-
Erasmo
- Veelvuldig poster

Bericht
door Erasmo » vr 10 jul, 2009 22:34
dyane_maniac schreef:Erasmo schreef:SamClukkers schreef:
Ik heb nergens beweerd dat zo'n ding niet strak in de lak kan staan. Succes met plamuren.

Optie nummer twee: je wil hem natuurlijk nooit missen, maar wat dacht je van een klein en goedkoop onding voor in 't zout en de 2cv voor tijdens 't weekend?
Ik wil hem inderdaad niet missen

Bovendien rijd ik doordeweeks behoorlijk wat km's en dan is eend niet de duurste
als je er voor 5 a 10 duizend aan verspijkert hebt? mwoah, ik weet goedkopere bakkies om te rijden hoor.
chassis zou ik misschien later doen als ie nu nog goed is. is een klusje van nix. idem voor motor. misschien in de tussentijd een motortje reviseren voor het moment dat ie echt slecht begint te worden.
Ik verspijker liever liever €5000 aan een 2cv dan dat ik er een andere auto voor koop

-
dyane_maniac
- Heavy user

Bericht
door dyane_maniac » za 11 jul, 2009 17:14
ja tuurlijk! ik ook, maar om het dan goedkoop te noemen?

die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
Erasmo
- Veelvuldig poster

Bericht
door Erasmo » ma 13 jul, 2009 00:14
dyane_maniac schreef:ja tuurlijk! ik ook, maar om het dan goedkoop te noemen?

Ondanks de crisis heb ik een behoorlijke financiële meevaller dus ik kan het hebben

-
Erasmo
- Veelvuldig poster

Bericht
door Erasmo » di 14 jul, 2009 21:08
Ben vandaag naar de eendenboer geweest, de koets kan verzonken worden maar dan moet er zoveel aan gelast worden dat het rendabeler is om ander eendje uit te zoeken.
Madame gaat dan nu ook de verkoop in...

-
Yannick
- De Forumbelg

Bericht
door Yannick » di 14 jul, 2009 21:27
Als je die auto nooit verkoopt, wat is er dan niet rendabel? Elke cent die je er nu in steekt is niet rendabel, alles krijg je er nooit van terug.
Je kan beter deze in een bad laten steken dan een mooie originele. Of is bij hun een carrosserie kopen geen optie?
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
Erasmo
- Veelvuldig poster

Bericht
door Erasmo » di 14 jul, 2009 21:33
Yannick schreef:Als je die auto nooit verkoopt, wat is er dan niet rendabel? Elke cent die je er nu in steekt is niet rendabel, alles krijg je er nooit van terug.
Je kan beter deze in een bad laten steken dan een mooie originele. Of is bij hun een carrosserie kopen geen optie?
Yannick
Ben er oa. vandaag achter gekomen dat er al een aftermarket chassis onder ligt, de koets is op sommige punten zo krokant als wijlen Michael Jackson's neus...
Ik kan wel alles laten lassen maar het is ruim goedkoper om met een beter eendje te starten.
-
Yannick
- De Forumbelg

Bericht
door Yannick » di 14 jul, 2009 22:19
Maar je kan toch gewoon een gegalvaniseerd chassis en een gegalvaniseerde carrosserie kopen? Dat eerste doe je toch, anders moet je ook geen carrosserie laten galvaniseren. Je trekt alle onderdelen van je Charleston, zet ze over en klaar.
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963