aanrijding gehad... het einde van m'n eendje?
Enerzijds snap ik jouw opmerking wel, dit soort auto's zijn / horen natuurlijk allang afgeschreven te zijn.Punky schreef:Maar was de wagen voor de aanrijding ook al getaxeerd. Want 1800 ligt ver boven de dagwaarde.
Maar aan de andere kant zie je ook de 'dagwaarde' na drie muisklikken op marktplaats... En een beetje schadeexpert snapt ook wel dat een beetje fatsoenlijke eend zelden voor 1800 euro te koop wordt aangeboden.
Volgens mij is een taxatierapport dan ook enkel zinnig bij forse schades. Ik kan me voorstellen dat vanaf zo'n drie of vierduizend euro de discussie over de waarde van de auto een rol kan gaan spelen.
Een taxatie rapport is zeker zinnig als je een mooi gerestaureerd exemplaar hebt. Mijn beide eenden zijn op 5000 euro getaxeerd. De taxatie stelt de toestand van de auto vast. Zo kan de verzekering nooit zeggen och het was toch maar een oude eend.
Denk dat het alleen al het professioneel spuiten van een hele eend zo,n 2000 euro kan kosten. Geven ze je gauw 1400 euro en daag.
Denk dat het alleen al het professioneel spuiten van een hele eend zo,n 2000 euro kan kosten. Geven ze je gauw 1400 euro en daag.
diverse Citroens, wat anders.