lelijke eendje en ami 6je
-
- De Forumbelg
- Berichten: 1514
- Lid geworden op: wo 19 okt, 2005 17:05
- Locatie: Mechelen-België
Over die rottigheid onder het dak, da's wel een jammer punt. Als je het echt goed wil maken moet in principe het dak eraf. Niet alleen kan je er zo nooit goed aan, je dak gaat ook smelten als je het zo probeert te lassen. Je kan het voorlopig best behandelen dat het niet verder roest.
Yannick
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
- Eendeke
- Veelvuldig poster
- Berichten: 538
- Lid geworden op: di 12 feb, 2008 15:54
- Locatie: Hilverum onder de zendmast.
Hoi Yannick,
Gelukkig valt het nog mee. Één kant is de naad een beetje bol gaan staan op meerdere plekken, dus nog net te behandelen hopelijk.
De andere kant (op de foto) is het gaatje erg klein, en hopelijk nog te reparen door iemand die dit goed kan. Maar moet idd opletten op dat dak
Maar ga het eerst behandelen. Je ziet het niet zo, je moet er echt onder kijken (ik had het geeneens gezien bij de aankoop )
Gelukkig valt het nog mee. Één kant is de naad een beetje bol gaan staan op meerdere plekken, dus nog net te behandelen hopelijk.
De andere kant (op de foto) is het gaatje erg klein, en hopelijk nog te reparen door iemand die dit goed kan. Maar moet idd opletten op dat dak
Maar ga het eerst behandelen. Je ziet het niet zo, je moet er echt onder kijken (ik had het geeneens gezien bij de aankoop )
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 243
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 09:01
- Locatie: Brugge, België
- Contacteer:
Klopt! Ook in mijn AZM3 zit de krik daar...Yannick schreef:Dat wist ik zelfs niet, maar blijkbaar heeft de Azam6 - en waarschijnlijk dan ook de AZM3 - dat gehad:
Toch verdomd goeie kerels daar in Vorst. Het had hun veel minder moeite gekost om gewoon een Franse AZAM op een Amichassis te rammen, maar ze moesten het nu eenmaal perfect afwerken. Nu zou dat research en development heten en peperduur doorgerekend worden in de prijs.
Yannick
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
- Eendeke
- Veelvuldig poster
- Berichten: 538
- Lid geworden op: di 12 feb, 2008 15:54
- Locatie: Hilverum onder de zendmast.
Hallo Allemaal,
Nou, het is iig wel even wat anders dan een eend
Maar de hele voorkant is eraf Twee keer telefonisch hulpt moeten inschakelen, maar je moest echt goed kijken en denken zeg......zat even met de twee kabels van de koplamp afstelling...
Daarna de tank eronderuit gehaald. Jammergenoeg brak 1 bout af, de rest van alle bouten gingen bijzonder makkelijk los, ook voor!
Ik schrok er even van wat een zwart blubber uit die tank komt.Wel 1 cm prut in mijn emmer. De tank zit nu nog steeds vol. Hoe het beste schoon te maken? Of past een plastic tank er ook onder op dezelfde bevestiging?
En enkele rubbers bij de benzine waren echt helemal vergomd en zacht Ook de vulpijp heeft lichte roest, dus die ook eruit gehaald.
Weer een middagje bezig geweest. Nu kan ik bij de remmen.
De binnenspatborden voor hebben wel enkele slechte punten. Die ga ik dus eerst behandelen!
Nou, het is iig wel even wat anders dan een eend
Maar de hele voorkant is eraf Twee keer telefonisch hulpt moeten inschakelen, maar je moest echt goed kijken en denken zeg......zat even met de twee kabels van de koplamp afstelling...
Daarna de tank eronderuit gehaald. Jammergenoeg brak 1 bout af, de rest van alle bouten gingen bijzonder makkelijk los, ook voor!
Ik schrok er even van wat een zwart blubber uit die tank komt.Wel 1 cm prut in mijn emmer. De tank zit nu nog steeds vol. Hoe het beste schoon te maken? Of past een plastic tank er ook onder op dezelfde bevestiging?
En enkele rubbers bij de benzine waren echt helemal vergomd en zacht Ook de vulpijp heeft lichte roest, dus die ook eruit gehaald.
Weer een middagje bezig geweest. Nu kan ik bij de remmen.
De binnenspatborden voor hebben wel enkele slechte punten. Die ga ik dus eerst behandelen!