groetjes!
heel graag een paar foto's van deze eend?!2cv1988 schreef:de 2cv van mijn vader (1949 model) heeft een probleem
groetjes!
graag, maar mijn vader zou graag hebben dat er geen foto's worden verspreid, maar als mijn vader dood is (en ik vrees dat dat niet heel lang meer zal duren) dan gaat de eend naar mij.. ik kan wel een beschrijving geven, ze is in de winter van '49 gekocht, ze reed enkel op zondag, en ze staat nu in de garage van mijn vader onder 2 lagen dekens.. er zijn nooit kosten aan gereden.. er zitten zélfs nog de originele koplampen inRamon schreef:heel graag een paar foto's van deze eend?!2cv1988 schreef:de 2cv van mijn vader (1949 model) heeft een probleem
groetjes!
ramon
Dat moet dan wel de mooiste AZ van Nederland zijn zo te horen !?2cv1988 schreef:ze reed enkel op zondag, en ze staat nu in de garage van mijn vader onder 2 lagen dekens
A! AZ is in dit geval een scheldwoord.AK350 schreef:Dat moet dan wel de mooiste AZ van Nederland zijn zo te horen !?
Helaas, Ramon!Ramon schreef:belgie!!! denk ik
ze staat in belgie! ik zeg niet dat het een belg is!SamClukkers schreef:A! AZ is in dit geval een scheldwoord.AK350 schreef:Dat moet dan wel de mooiste AZ van Nederland zijn zo te horen !?![]()
Helaas, Ramon!Ramon schreef:belgie!!! denk ikVorst begon pas met de 2cv in 1952. Nummer 11 is op dit moment het oudst bekende exemplaar uit onze fabrieken dacht ik.
Wat '49 betreft: als dat bouwjaar klopt dan heb je wel iets heel speciaal in handen!
ze is in perfecte staat, het leuke eraan vindt ik dat hij ALTIJD start, een beetje choke, dan aan de D-knop trekkenRamon schreef:hoeveel km's heeft ie gelopen???? en is ie in originele staat vind het heel leuk om wat info over te horen! pm kan ook?!?! of email