Identiteits onderzoek Dyane - Politieonderzoek...
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Geen zin in, dat geld steek ik liever in mijn andere Dyane. De vraag is alleen of die nog door een voorkeuring komt, dat is een hand ingeslagen nummer, maar de auto is van 1970 = altijd ingeslagen nummer.
Ik heb totaal geen greintje vertrouwen meer in de RDW, tesamen met onze overheid rekent men alleen op zich aan, nooit naar een ander toe.
Ik heb totaal geen greintje vertrouwen meer in de RDW, tesamen met onze overheid rekent men alleen op zich aan, nooit naar een ander toe.
-
- Veelvuldig poster
ai..das niet zo mooi.
Ik vond je argumenten anders verbluffend en goed onderbouwd.!
Tegen elke beslissing van een overheidsorgaan bestaat de mogelijkheid om beroep aan te tekenen.
Ik zou tot het gaatje gaan en in beroep gaan bij de minister van verkeer en waterstaat..
Ik vond je argumenten anders verbluffend en goed onderbouwd.!
Tegen elke beslissing van een overheidsorgaan bestaat de mogelijkheid om beroep aan te tekenen.
Ik zou tot het gaatje gaan en in beroep gaan bij de minister van verkeer en waterstaat..
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Heavy user
kan de fehac je msschien niet verder helpen? en dan niet in de zin dat die het voor je regelen (misschien ook wel) maar wellicht kunnen ze je een goed advies geven? ik zou idd wel tot het gaatje gaan. tuurlijk heb ik makkelijk praten hier, maar des te makkelijker mensen dit zomaar over hun kan laten gaan, des te starder worden ze.
maar mooi k#t is het wel. ik gaf je toch wel een goede kans met die brief van je.
ik zou denk ik wel bezwaar maken. maar ik kan me voorstellen dat je het zat ben.
maar mooi k#t is het wel. ik gaf je toch wel een goede kans met die brief van je.
ik zou denk ik wel bezwaar maken. maar ik kan me voorstellen dat je het zat ben.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Ja, ik ben er wel zat van, spuugzat. Heel erg vind ik het niet voor DEZE auto, maar ik twijfel wel of de legale weg wel de goede weg is voor evt. andere Dyanes.
Een collega van me wil een Sygnus bouwen (niet gelijk boos worden ) en heeft inmiddels 2 eenden aangeboden bij de RDW: beiden afgekeurd op handgeklopt nummer. Zucht.
En inderdaad, "onze" verkeersminister heeft totaal geen auto-hart, deze waardeloze ... is volgens mij alleen econoom. Ik hoop dat een evt. nieuw kabinet de afschaffing van de oldtimerregeling snel weer intrekt.
Een collega van me wil een Sygnus bouwen (niet gelijk boos worden ) en heeft inmiddels 2 eenden aangeboden bij de RDW: beiden afgekeurd op handgeklopt nummer. Zucht.
En inderdaad, "onze" verkeersminister heeft totaal geen auto-hart, deze waardeloze ... is volgens mij alleen econoom. Ik hoop dat een evt. nieuw kabinet de afschaffing van de oldtimerregeling snel weer intrekt.