motor slaat af als je stopt
motor slaat af als je stopt
hoi motor loopt als een zonnentje maar... als moet stoppen voor het stoplicht of zo, of redelijk snel tot stilstand wil komen, slaat de motor af.
verder loopt ie kei goed.
wat o wat is dat nou?
verder loopt ie kei goed.
wat o wat is dat nou?
Knallen met die hap!
Enkel koud? of warm ook?
Als het stilvallen plotseling is (dus dat niemand aan je carbu heeft gezeten) dan zou ik uw carbu eens proper maken... Sproeier van stationair toerental kan verstropt zijn...
Kan water of vuiligheid zijn.
Hierna misschien ook je benzine filter even nakijken...
Als iemand aan je motor/carbu heeft gezeten, kan het afstellen van je carbu ook een oplossing zijn
Als het stilvallen plotseling is (dus dat niemand aan je carbu heeft gezeten) dan zou ik uw carbu eens proper maken... Sproeier van stationair toerental kan verstropt zijn...
Kan water of vuiligheid zijn.
Hierna misschien ook je benzine filter even nakijken...
Als iemand aan je motor/carbu heeft gezeten, kan het afstellen van je carbu ook een oplossing zijn
Same here...
Heb hetzelfde probleem.
Er heeft niemand aan de carbu gezeten en na de APK in maart was alles ok. Ik verdenk dus de stationairsproeier.
Maar waar zit die sproeier precies (2-traps carbu) en wat is de beste procedure om te reinigen?
Alvast dank & groet,
Joost
Er heeft niemand aan de carbu gezeten en na de APK in maart was alles ok. Ik verdenk dus de stationairsproeier.
Maar waar zit die sproeier precies (2-traps carbu) en wat is de beste procedure om te reinigen?
Alvast dank & groet,
Joost
2CV6 Club 1985 (al 21 jaar...)
SAAB 900i 2.1-16 1991
Mercedes-Benz 240D 1982
SAAB 900i 2.1-16 1991
Mercedes-Benz 240D 1982
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer: