Motor pakt laat op bij gas geven
-
- Heavy user
nee, linksbovenin foto 1 dat hele kleine friemeltje met dat gaatje derin. bereikbaar via die dop aan de zijkant (daar hoor je dus ook een koperen ringetje te vervangen die je nu overhoudt. die andere ring hoort bij de vlotternaald (beide versies zitten er in, dus je houdt 1 set over)
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Beginner
Ik zal hier nog even naar kijken. Die is niet los geweest want dan kom ik een pakking tekort dacht ik?dyane_maniac schreef:nee, linksbovenin foto 1 dat hele kleine friemeltje met dat gaatje derin. bereikbaar via die dop aan de zijkant
Die zijn nog niet zo lang geleden vervangen dacht ik, moet ik even navragen...Flip schreef:Toevallig de kleur van je bougies nagekeken? Die kunnen ook heel wat verklappen over de oorzaak.
-
- Heavy user
nee dat is 1 van die twee koperen ringetjes die je overhebt. en de originele is hoogstwaarschijnljk ook nog prima te gebruikenminiminded schreef:Ik zal hier nog even naar kijken. Die is niet los geweest want dan kom ik een pakking tekort dacht ik?dyane_maniac schreef:nee, linksbovenin foto 1 dat hele kleine friemeltje met dat gaatje derin. bereikbaar via die dop aan de zijkant
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
-
- Beginner
-
- Beginner