Even voorstellen: canard rouge
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Zo te horen hebben jullie kritisch gekeken, ondanks de liefde en het vooruitzicht om eend te gaan rijden. Erg verstandig. Jammer voor nu, maar er komt vast snel een eend voorbij die wel hard en netjes is, geduld is ook hier een schone zaak Succes vanmiddag!
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
- Canard rouge
- Gebruiker
-
- Moderator
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
- Canard rouge
- Gebruiker
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Euhm... mijn naam klopt niet meer geloof ik... Want over drie weken mag ik een lavendelblauwe eend ophalen!
Moet een nieuw dakje op (is verkleurd en volgens mij ook beetje lek), poetsen doen we zelf (en dan gaat ie nog enorm opknappen), chassis kan nog een poosje mee, 3 mnd garantie op de motor (die overigens nog een grote beurt krijgt voor aflevering), gordels achterin zetten, binnenbekleding langs de wanden vervangen en bekleding schoonmaken en dan hebben we een puik beessie!!!
Enige minpuntje was dat de ventilatieklep echt helemaal rottend roestig was maar die wordt vervangen en in kleur gespoten.
(overigens hebben we er echt goed aan gedaan het eendje van vanmorgen te laten staan... die had vermoedelijk de apk in april niet eens gehaald)
Maarre... onze eend2b:
Euhm... mijn naam klopt niet meer geloof ik... Want over drie weken mag ik een lavendelblauwe eend ophalen!
Moet een nieuw dakje op (is verkleurd en volgens mij ook beetje lek), poetsen doen we zelf (en dan gaat ie nog enorm opknappen), chassis kan nog een poosje mee, 3 mnd garantie op de motor (die overigens nog een grote beurt krijgt voor aflevering), gordels achterin zetten, binnenbekleding langs de wanden vervangen en bekleding schoonmaken en dan hebben we een puik beessie!!!
Enige minpuntje was dat de ventilatieklep echt helemaal rottend roestig was maar die wordt vervangen en in kleur gespoten.
(overigens hebben we er echt goed aan gedaan het eendje van vanmorgen te laten staan... die had vermoedelijk de apk in april niet eens gehaald)
Maarre... onze eend2b:
- Canard rouge
- Gebruiker
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Canard rouge
- Gebruiker
Ja Wammes... sorry je naam is een beetje gepikt maar beter goed gejat dan slecht verzonnen toch
Jeroen die koplampen vind ik leuk maar ze hebben wat werk nodig. Zijn verschoten. Nu wil mn man er ronde lampjes op zetten. Kan jij me zeggen wat er zo bijzonder aan die vierkante lampen is (goed argument om ze te houden )
Pfff het wachten valt niet mee. Het ventilatierooster moet vervangen en gespoten worden dus dat duurt even. Verders nog zn beurt en ja.. eerlijk is eerlijk ik ben ook nog niet jarig.. dat duurt nog 3 weekjes
Hmmm dus nou moet ik de mods mss toch maar vragen mijn naam te wijzigen in Canard Celeste.
Jeroen die koplampen vind ik leuk maar ze hebben wat werk nodig. Zijn verschoten. Nu wil mn man er ronde lampjes op zetten. Kan jij me zeggen wat er zo bijzonder aan die vierkante lampen is (goed argument om ze te houden )
Pfff het wachten valt niet mee. Het ventilatierooster moet vervangen en gespoten worden dus dat duurt even. Verders nog zn beurt en ja.. eerlijk is eerlijk ik ben ook nog niet jarig.. dat duurt nog 3 weekjes
Hmmm dus nou moet ik de mods mss toch maar vragen mijn naam te wijzigen in Canard Celeste.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Neeeee, niet doen.... Die rechthoekige lampen horen oorspronkelijk bij de Club uitvoering uit die tijd, er zijn alveel teveel rechthoekige lampen gesneuveld voor ronde lampjes. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou ze mooi zo origineel latenCanard rouge schreef: Nu wil mn man er ronde lampjes op zetten.
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart