lelijke eendje en ami 6je
- Eendeke
- Veelvuldig poster
- Berichten: 538
- Lid geworden op: di 12 feb, 2008 15:54
- Locatie: Hilverum onder de zendmast.
Ik had nog nooit Dot 3 of 4 gezien, alleen LHM, dus als ik als leek vraag om DOT en vertel duidelijk dat ik zoals de meeste ami 6 en trommels voor en achter heb. Krijg ik dit..... Tot tweemaal aan toe zelfs, dus waarom zou ik dat niet geloven he..?
Ik hoop dat het nog goedkomt, al zijn waarschijnlijk toch alle rubbers opgezet.
Ik hoop dat het nog goedkomt, al zijn waarschijnlijk toch alle rubbers opgezet.
Welke club heeft je dit meegegeven dan?Eendeke schreef:Inmiddels zit ik met GROTE problemen.....
WIE heeft voor de grap weleens LHS 2 in zijn remsysteem gegooid?
Dit is bedoeld voor het hydraulische veersysteem van de ds/id.....
Ik heb dit gekocht bij een club (...) en duidelijk gevraagd naar DOT omdat ik voor en achter trommels heb....
Na 2 maanden klooien vragen wij ons af of LHS 2 (google maar eens) wel geschikt is voor trommels???
Dus..... wie gebruikt dat wel eens
Dit kan natuurlijk niet.
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
is wel een trukje voor nodig, je moet wc papier of keukenrol met de Dot natmaken en dan over kunststof leggen en nachtje laten liggen, daarna kun je meestal de verf er gewoon van af vegen.siemen schreef:die ga ik onthoudenGewone DOT werkt ook als afbijt, gebruik ik altijd om kunstof te ontdoen van de lak.
- Eendeke
- Veelvuldig poster
- Berichten: 538
- Lid geworden op: di 12 feb, 2008 15:54
- Locatie: Hilverum onder de zendmast.
Het blijft allemaal aan een heel vaag drama
Nu kan LHS opeens weer wel erin! Zou opzich geen kwaad kunnen schijnt, omdat je vroeger bij de DS ook Dot erbij kon gooien in nood.
Dus het vastlopen zou hier niets mee te maken hebben?!?
Blijft het raar waarom alle 4 de remmen na 15 minuten muurvast zitten. De achterremmen stonden zelfs helemaal teruggedraaid met de nok, dus liepen helemaal vrij.
Enige wat nu nog mogelijk kan zijn is dat de nieuwe HRC anders is dan de oude.....misschien is mijn originele stift wel te lang ofzo, waardoor hij niet helemaal vrijkomt in ruststand zeg maar.... Maar kan dan alles gaan vastlopen? Of de HRC is gewoon helemaal niet goed?
HELP!
Nu kan LHS opeens weer wel erin! Zou opzich geen kwaad kunnen schijnt, omdat je vroeger bij de DS ook Dot erbij kon gooien in nood.
Dus het vastlopen zou hier niets mee te maken hebben?!?
Blijft het raar waarom alle 4 de remmen na 15 minuten muurvast zitten. De achterremmen stonden zelfs helemaal teruggedraaid met de nok, dus liepen helemaal vrij.
Enige wat nu nog mogelijk kan zijn is dat de nieuwe HRC anders is dan de oude.....misschien is mijn originele stift wel te lang ofzo, waardoor hij niet helemaal vrijkomt in ruststand zeg maar.... Maar kan dan alles gaan vastlopen? Of de HRC is gewoon helemaal niet goed?
HELP!
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
't kan er wel in, maar of het goed is is een tweede. Die rubbers zijn gemaakt voor DOT remvloeistof en niet voor LHS veerolie.
Dat is hetzelfde dat er mensen zijn die beweren dat groene LHM prima in een DOT systeem kan. Er zullen uitzonderingen zijn, maar mijn ervaring is: houd het bij het origineel.
Pomp die LHS eruit, spoel het systeem door en doe er dan DOT3/4 in. Kijk dan of het probleem zich voor blijft doen.
Dat is hetzelfde dat er mensen zijn die beweren dat groene LHM prima in een DOT systeem kan. Er zullen uitzonderingen zijn, maar mijn ervaring is: houd het bij het origineel.
Pomp die LHS eruit, spoel het systeem door en doe er dan DOT3/4 in. Kijk dan of het probleem zich voor blijft doen.