* Na bijna een week stilstaan mn eend afgelopen zondag gestart. Wat een kabaal! De eend stond te schokken en te bonken dat het een lust was, maar sloeg gelukkig wel aan (en dan ook weer een paar x af natuurlijk).
* Uit mn werk zet ik mn eend ontdooit en wel voor het huis neer (op slot). De volgende ochtend zit het slot vol met ijs en past er geen sleutel in, maar dat geeft niet. Hoewel het handvat op standje slot staat (naar beneden hangt zeg maar) kan ik de deur gewoon opendoen......
* Vanochtend per ongeluk de ruitenwisser aangedaan. Per ongeluk omdat er nog eentje vast zat en ik die niet los kreeg. De losse ruitenwisser begon aan zn tocht maar staakte die al snel omdat zn collega niet meekwam. Direct uitgezet natuurlijk. Maar 't begon wel te stinken in de auto! Dus eend stilgezet en de andere ruitenwisser losgetrokken. Die samen met zn collega alsnog aan zn opdracht begon die hij 10 minuten daarvoor gekregen had. Nu zijn de ruitenwissers een stuk sneller en zit er een rammel in het mechanisme...
* Omdat die stinklucht ook onder de motorkap vandaan kon komen daar ook maar een blik onder geworpen. Dat werd een blikje. De motorkamp ging namelijk maar een klein stukje open. Het schanier lag namelijk vol met ijs. Heb de kap maar niet verder opengetrokken om verbuigen te voorkomen.
* En natuurlijk ijs aan de binnenkant van de ramen heel de tijd (komt ook weer terug, al haal je het weg).
Eén troost: de eend staat nu in de parkeergarage van het werk en heb m dan 's middags weer helemaal ontdooit terug. Dat scheelt een hoop.
Foto van twee weken terug: