
D.w.z.: de startmotor (visa) heeft ong een halve seconde rondgedraaid, daarna gaf hij geen krimp meer (ook geen 'klik')
In de accu zit nog 12,5 volt. Verlichting e.d. werkt allemaal nog prima.
Als ik de pluskabel bij de startmotor meet, is het ook 12,5 volt. Ook als ik het motorblok als massa neem.
Massa is nagekeken, en goed.
Constante stroomdraad en startdraad van de contactrol rechtstreeks met elkaar verbonden (nog steeds niks)
Als ik het stekkertje van die startdraad lostrek op de startmotor, meet ik ook 12, nog wat volt. Geen draadbreuk dus.
MAAR...., als dat stekkertje op de startmotor bevestigd zit is het nog maar net 1,5 volt.....
Klopt dit????
Tweede vraag: ben ik nu nog iets vergeten?
Zo'n startmotor geeft toch niet van het ene moment op het andere zomaar de geest?
Zal voor de zekerheid morgen de auto van mijn vriendin (met startkabels) er eens naast zetten, maar met 12,5 volt zou er toch nog wel iets te horen moeten zijn als je start?