Restauratie van de backfire eend
-
- Addicted user
- Contacteer:
Hey Dolf, na wat rondbellen en contacten gaat het morgen van start.
Morgen ga ik met de bakwagen van het werk meteen naar de spuiter, als het goed is dan is Marco er dan rond 5 uur met zijn Combo. Dan kunnen we in ieder geval de koets op de bakwagen zetten en de combo laden met de spatborden.
Blijft dan nog over de motorkap, deuren, achterkleppen. Waarschijnlijk nemen we het kleine spul al vast mee in de combo. Maar in praktijk kunnen we die ook zaterdagochtend nog ophalen.
Voordeel nu is wel dat de spuiter in Schiijndel zit, das in ieder geval niet zo ver van DB.
Morgen ga ik met de bakwagen van het werk meteen naar de spuiter, als het goed is dan is Marco er dan rond 5 uur met zijn Combo. Dan kunnen we in ieder geval de koets op de bakwagen zetten en de combo laden met de spatborden.
Blijft dan nog over de motorkap, deuren, achterkleppen. Waarschijnlijk nemen we het kleine spul al vast mee in de combo. Maar in praktijk kunnen we die ook zaterdagochtend nog ophalen.
Voordeel nu is wel dat de spuiter in Schiijndel zit, das in ieder geval niet zo ver van DB.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Addicted user
- Contacteer:
Mooi heb ik meteen een vraagje aan jou Yannick, ik heb deuren gekocht van een oudere eend, zo van rond de 1974. Op het eerste gezicht identiek aan mijn 1987 deuren. Nu ben ik de rubbers aan het monteren en het valt mij op dat het achterraam rubber een extra gleufje heeft aan de buitenzijde van het raam. Kan het zijn dat er rond die tijd een sierstrip daarvoor verkrijgbaar en monteerbaar was?
Achterkleppen
1 orginele staat (die van de 74 eend gebruikt)
2. de orginele klep maar met derde remlicht, maar mindere kwaliteit klep.
Dus maar meteen beide laten spuiten in dezelfde kleur.
Achterkleppen
1 orginele staat (die van de 74 eend gebruikt)
2. de orginele klep maar met derde remlicht, maar mindere kwaliteit klep.
Dus maar meteen beide laten spuiten in dezelfde kleur.