Ik ga proberen van wat foto's te posten van de restauratie van Charlie:

Zo zag hij eruit voor ik begon, chassis was al een tijdje op het randje en een fikse noodstop was er blijkbaar teveel aan, sturen ging plots zwaar en er moest dus duidelijk direkt iets aan gedaan worden, chassisbalken vooraan aan de motor waren er het ergst aan toe -> bijna volledig weggerot links en rechts

Na de afbraak

, de koets wordt gerepareerd waar nodig (nieuwe bodemplaten, nieuwe dorpels, nieuwe kofferbodem en hier en daar nog wat ander laswerk), wordt daarna gezandstraald en geprimed en kan dan terug naar de spuiter, de kleuren zijn inderdaad niet origineel Charleston bordeaux/zwart maar dit werd gedaan door de vorige eigenaar, ik ga hem wel terug in deze kleuren laten spuiten omdat ik alle aanbouwstukken (deuren, motorkap, enz.) hergebruik (ga deze in een latere fase restaureren/herspuiten), ik vind deze kleuren trouwens ook wel mooi hoor, is iets bleker maar blinkt als een spiegel (metallic verf hé)

Oud rollend chassis, mijn zoon van 8 vind het wel leuk, zo'n groot skateboard, ga direkt alles nakijken/ reviseren/ repareren/ restaureren/ vervangen , sowieso vervang ik alle bouten, rondellen, rubbers, dichtingen enz. door nieuwe. Het is namelijk de bedoeling dat hij er weer vele kilometers tegen kan (gebruik hem dagelijks en doe er echt alles mee)

Het nieuw galva chassis van Citroparts

Ziet er prachtig uit!!! Binnenkant wordt goed ingespoten met Tectyl gezet, buitenkant ga ik niets aan doen, is wel mooi zo