Geborgd? Loctite bedoel je?dyane_maniac schreef:die boutjes/schroefjes zitten ook geborgd! belangrijk om deze naderhand ook weer te borgen anders kan je gasklep er uit donderen onder het rijdenLosPoppelos schreef:Ik kreeg ook wel meer dingen niet goed los hoor. 2 schroefjes en dan zou het klepke zo uit het asje geschoven kunnen worden.. nou niet dus..
carburateur schoon maken
-
- Regelmatige poster
Nu met nieuwe nickname!
was: Thadeez
was: Thadeez
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
nog even het schoon maken, terpentine en rem reiniger zijn erg schraal, maken wel goed schoon maar net zo goed en niet schraal is Diesel (en goedkoper). dat gebruiken ze ook in de garage in van die schoonmaak bakken.
Het stinkt lekker maar ik gebruik het voor heel veel dingen om te ontvetten, naar tevredenheid.
Het stinkt lekker maar ik gebruik het voor heel veel dingen om te ontvetten, naar tevredenheid.
onder druk wordt alles vloeibaar
-
- Heavy user
heeft iemand adressen waar ik een carb aan kan bieden om ultrasoon te laten reinigen? liefst idb van amsterdam, maar het verzenden van een carb is natuurlijk ook mogelijk. en wat mag zoiets kosten?
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- André Post
- Heavy user
-
- Heavy user
idd dat shuma is goed spul. alleen nu is mn spuitbus op (voor ca 2 a 3 x een carb reinigen) wil nu voor een andere carb. dat ultrasoon reinigen wel eens proberen. dat schijnt toch echt het allerbeste te zijn. dat wynns spul heb ik mn twijfels over en ik heb een losse carb., dus dat zal zoieso lastig gaan.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.