Nou, mijn speurtocht naar verschillen tussen weber en solex levert niets op... Zelfs niet op citroën forum!

dus ik zal het maar eens bij
een citroëngarage gaan vragen
mijn oliekoelerpassing is nog niet optimaal, dus ben nu wat anders aan het proberen. Eerst geprobeerd zoals backfire twee aluminiumstripjes te maken die zouden passen, maar ik kan de oliekoeler niet genoeg op zijn plek klemmen;

Had ook al wel een stalen busje gemaakt om de aluminiumplaatjes elkaar niet te laten samendrukken, maar weinig effect. Dit is gelukkig mijn eigen blokje, dus ik kan hierop even experimenteren wat het beste werkt
`Helaas zit ik wel met het volgende probleem; de fan en de 123 hebben ruzie
Nu heb k ff met de eendenfan gekeken hoe het zit, en dat kan wel maar

zoals je ziet past de bout wel in de fan, maar er kan geen dop meer overheen...

Bovendien heb ik begrepen dat een visa fan niet op een visa dynamo past? in het 123 boekje staat dat je die wel gewoon kunt monteren. Iemand ideëen?
En hoe kan ik het geheel het beste passend maken? De binnenkant van de poelieplaat van een 2cv uitdraaien? De buitenkant van de visa V-riempoelie voor een deel afdraaien, of het hart van een 2cv poelie in het hart van de visapoelie lassen, zodat de fan van de visa wat meer uitsteekt (en de dynamo en dynamosteun dus ook aangepast moeten worden)? roept u maar wat het beste lijk
ohja en geen 123 gebruiken is géén goede oplossing