Productie gestopt. Waarom eigenlijk ?

Iets gevonden met een eend in de hoofd- of bijrol?
backfire
Addicted user
Addicted user
Berichten: 5836
Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door backfire » wo 26 mei, 2010 20:12

Dan moet je eens compressie meten of ontkolen.

Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » wo 26 mei, 2010 22:05

backfire schreef:Dan moet je eens compressie meten of ontkolen.
Helaas heb ik de eend niet meer, was begin jaren 80.
Schultenbräu das ist mein Bier !

Willem2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1245
Lid geworden op: ma 28 jul, 2008 22:04
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Willem2 » wo 26 mei, 2010 22:32

jeroen-2cv schreef: Het S6 blokje (06/635) is niet de meest schone motor, maar de 06/664-motor die in de laatste 2CV's voor de Duitse markt zat.
In mijn S6 zit een 664 blok, is volgens mij gewoon nederlands.
Eend voor allen, allen voor eend..

Gebruikersavatar
Bertje Beige
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
Locatie: West Fryslan

Bericht door Bertje Beige » wo 26 mei, 2010 23:34

Een 635 heeft een compressie van 8.5, is dus geen S6, alleen de 642, 644 en 664 hebben een compressie van 7.9, (met dank aan Cats ):wink:
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962

Gebruikersavatar
Duintje
Moderator
Berichten: 1504
Lid geworden op: za 8 mar, 2003 19:52
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door Duintje » zo 13 jun, 2010 13:20

Het bewuste artikel staat deze maand in de quest.

Met linkje naar 2cv.nl :-)

Plaats reactie