Iemand een 5 zekering uitvoering van 2cv (zo rond 1987) en kan mij de waardes doorgeven van de zekeringen? Ik krijg het in ieder geval niet gevonden.
Ook zit er een soort stekkerblok in de 87 uitvoering, maar volgens mij wordt deze nergens voor gebruikt en zit er alleen voor extra's.
Oh en ik ben de ronde stekker van de ruitenwissermotor kwijt, als iemand deze nog heeft liggen.
Dubbel zekeringkastje
-
- Heavy user
ik zou dat blokje er niet zomaar afknippen. volgens mij zijn er ergens draden met elkaar verbaonden. als je het doet meet dit dan iig door. nog netter is dan de evt overbodig geworden draden helemaal te verwijderen
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Addicted user
- Contacteer:
Klopt, draden van de knippers zitten doorgelust. Dus die kan ik gewoon meteen 1:1 gaan leggen en overtollige gaat zeker weg. Ik ben niet zo van het teveel. Enige blokje wat ik wel laat zitten is die van de spanningsregelaar. Deze is nu wel doorgelust om de Visa dynamo te voorzien van de benodigde spanning. Maar in geval van nood kan orginele dynamo met regelaar gemonteerd worden.
-
- Heavy user
wel zo netjes idd!backfire schreef:Klopt, draden van de knippers zitten doorgelust. Dus die kan ik gewoon meteen 1:1 gaan leggen en overtollige gaat zeker weg. Ik ben niet zo van het teveel.
(hoewel ik zelf de alarmlichten niet zo willen missen )
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.