Verstelbare sproeier vraagje
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ik zat even te zoeken, zowel hier als verder op internet. Ik zou graag de pompen met e85 in me tomtom zetten.
Ik had wel wat links gevonden, maar dat is in combi met bio-gas LPG en E85..............
Iemand die er ervaring mee heeft (navi)??
Ik kan hier om de hoek gewoon e 85 tanken, maar ik kom ook wel is verder dan naar de supermarkt en weer terug
Ik had wel wat links gevonden, maar dat is in combi met bio-gas LPG en E85..............
Iemand die er ervaring mee heeft (navi)??
Ik kan hier om de hoek gewoon e 85 tanken, maar ik kom ook wel is verder dan naar de supermarkt en weer terug
2cv az 1968
-
- Heavy user
voor de tomtom kon ik deze gewoon opzoeken als "nuttige plaats" en in m'n tom tom zetten. dus mocht je een tomtom hebben gewoon aansluiten via tomtomhome, opzoeken en laden. (alle stations in europa)
voor andere systemen weet ik het niet maar hier:
http://www.korridor.se/aryan/acadiane/E ... arch.phtml
een e85 tankstation vind-tooltje. het schijnt dat er ook iets te genereren valt zit wat je kan gebruiken om in je navigatie te zetten. (let op deze site werkt wat traag, dus even geduld)
voor andere systemen weet ik het niet maar hier:
http://www.korridor.se/aryan/acadiane/E ... arch.phtml
een e85 tankstation vind-tooltje. het schijnt dat er ook iets te genereren valt zit wat je kan gebruiken om in je navigatie te zetten. (let op deze site werkt wat traag, dus even geduld)
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction