verwarmingskabels lopen stroef
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
verwarmingskabels lopen stroef
Zoals de titel al zegt, de verwarmingshandel kreeg ik nauwelijks meer van links naar rechts en vice versa.
Bij het iets losser draaien van de klemmetjes op de warmtewisselaars verschoven de kabels bij het 'handelen' meteen dus ze stonden al in de meest onstspannen stand zal ik maar zeggen.
Kan dit aan de kabels liggen, zijn ze niet meer ok van binnen?
Hoe is dat bij jullie?
Bij het iets losser draaien van de klemmetjes op de warmtewisselaars verschoven de kabels bij het 'handelen' meteen dus ze stonden al in de meest onstspannen stand zal ik maar zeggen.
Kan dit aan de kabels liggen, zijn ze niet meer ok van binnen?
Hoe is dat bij jullie?
Ik heb eens siliconen olie erop gedaan daarna liepen ze heel soepel, om een paar maand later helemaal niet meer te werken....Die olie droogde op en ging plakken.
Daarna hele spul uit elkaar getrokken en met wasbenzine schoongemaakt. Daarna liepen ze weer heel redelijk. De modernere binnenkabels hebben een kunststof omhulling, die kan soms breken en blijft dan in de buitenkabels hangen.
Let ook op knikken en verbrande plaatsen (te kort bij de uitlaat)
Daarna hele spul uit elkaar getrokken en met wasbenzine schoongemaakt. Daarna liepen ze weer heel redelijk. De modernere binnenkabels hebben een kunststof omhulling, die kan soms breken en blijft dan in de buitenkabels hangen.
Let ook op knikken en verbrande plaatsen (te kort bij de uitlaat)
diverse Citroens, wat anders.