Het schuifstuk weer in elkaar gekregen (alles vervangen), ik krijg alleen die kasteelmoer niet zover ingedraaid dat ik er de splitpen doorkrijg, moet daar nog eens naar kijken want het spant allemaal al hard en toch kan ik die splitpen er nog niet tussen krijgen, hoe hard moet/mag dat eigenlijk spannen? Mag ik dat echt nog verder opspannen tot ik die splitpen ertussen krijg -> is niet veel verschil meer. Alles zit zeker correct gemonteerd. Ik moet trouwens de vooras er nog even terug afhalen want ik moet dat busje met die veer en die kasteelmoer nog monteren dat die stuurstang in de vooras tegen het stuurrondsel drukt (vergeten

Nieuwe stuurkogelhoezen over de gerestaureerde stukken, ben ik best trots op, ging zeer vlot om de nieuwe rubber hoezen te monteren, had erger verwacht

Eindelijk ook de juiste koppeling kunnen monteren, heb een oude prise as gebruikt om te centreren, versnellingsbak moet ik nog wat opkuisen voor die er weer tegenaan kan, heb langs de achterzijde licht olieverlies (licht van kleur, is precies geen versnellingsbakolie (zichtbaar waar dat stuk tegen de achterkant van de bak gebout zit), iemand een idee? Kan ik dit stuk er zomaar afhalen of loopt mijn versnellingsbakolie dan weg?

Nieuwe lagersets voor de voorste draagarmen, de oude waren toch al redelijk goed ingesleten, heb er dankzij goede raad van AZL57 eindelijk die lagerschalen uitgekregen, durfde er niet goed tegen te meppen uit schrik iets te beschadigen. Heb er nu dus wel goed tegen gemept en kwamen er vlot uit. Hoop dat terugplaatsen even vlot gaat.

En de gerenoveerde aandrijfassen, mooi blank geschuurd, in RX 5 en 10 gezet, nieuwe stofhoezen en nieuw vet aangebracht, klaar om te monteren, moet alleen nog eens zien wat ik rond de stofhoezen ga doen, zitten van die Ligarexstrips in de verpakking maar heb zo geen tang dus kan zijn dat ik er voorlopig gewoon spanbandjes rond doe, zie nog wel,
Voor de rest heb ik nu alles (denk en hoop ik toch) om het rollend chassis af te werken, heb nu juist gedaan met de voorste draagarmen in de RX5 te zetten, nadien nog RX10 en dan alles afmonteren. Tegen dan heb ik hopelijk kas terug, is nog niet klaar

Groeten, Bart.