Let op, het is weer tijd voor het Winterkapje
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Welke is het precies. Zoiets wil ik ook nog in de burton bouwen. Maar ik kan maar niet de juiste vinden vinden. Is het soms van van het merk equus? Conrad biedt van het merk equus een WATER/OLIETHERMOMETER compleet met sensor voor 25,95.Punky schreef:Waarom bij Conrad geen oliepeilstok met sensor bestellen met bijbehorende meter. Heb ik ook erin zitten omdat de SF niet leverbaar is en bevalt me goed. Is zelfs goedkoper. Is van het merk equeem meen ik.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
wellicht ten overvloede weer een bumpje.....
Er is al veel over geschreven, maar, toch.....
Winterkap hier is behoorlijk stuk, duct tape maar weer tevoorschijn gehaald.
Ik rij heel weinig, maar veel korte stukken, is toch wel weer lekker, er moest best geschrapt worden vanochtend....
Er is al veel over geschreven, maar, toch.....
Winterkap hier is behoorlijk stuk, duct tape maar weer tevoorschijn gehaald.
Ik rij heel weinig, maar veel korte stukken, is toch wel weer lekker, er moest best geschrapt worden vanochtend....
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Choke kun je er in principe toch al afhalen als je de straat uit rijdt?thomaaas schreef:Ja juist op kleine stukjes! Is ie ook sneller warm, mag de choke er eerder af, rijdt ie zuiniger
Wellicht heeft een 6-je meer lucht en koeling nodig dan een 4-tjemathijs schreef:Vraagje, waarom heeft het winterkapje van de modernere grille meer openingen dan het oude flapje van de alu grilles? Het lijkt mij dat de ouderwetse beter afsluiten en er dus minder lucht naar binnen wordt gezogen.
-
- Beginner
Ik heb geen winterkap bij mijn eend, hoewel de temperaturen er wel naar zijn. Ik wil hier wel iets voor, zodat het tenminste warm wordt binnen, en de motor niet onnodig koud blijft. Nu zat ik te denken, is er al iemand geweest die geprobeerd heeft om een rooster met bedienbare lamellen voor de ventilator te plaatsten?
hieraan zou je dan een kabel kunnen doen (net zoeen als voor de choke) en daarmee de rooster stand bedienen, zodat je tijdens het rijden de luchtinstroom kan aanpassen. In combinatie met een oliepeilstok en meter kun je dan zorgen dat de motor altijd op mooie temperatuur blijft, en je nooit in de kou zit.
ik ben benieuwd, en ga het zeker uitzoeken (maar eerst nieuwe apk erop)
hieraan zou je dan een kabel kunnen doen (net zoeen als voor de choke) en daarmee de rooster stand bedienen, zodat je tijdens het rijden de luchtinstroom kan aanpassen. In combinatie met een oliepeilstok en meter kun je dan zorgen dat de motor altijd op mooie temperatuur blijft, en je nooit in de kou zit.
ik ben benieuwd, en ga het zeker uitzoeken (maar eerst nieuwe apk erop)
2cv4 uit 1974
VW T2 uit 1973
VW T2 uit 1973