En die moet per se gemonteerd worden? Ik vraag dat omdat hij gebroken is bij het demonteren.Tom Duckpower schreef:Massastrip.
AK400 1975
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
- Tom Duckpower
- Moderator
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
- Locatie: Berkel-Enschot
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Oké, ga opzoek naar een vervanger.
Is er overigens een manier om de Wis-Was-Installatie te testen als alles weer in elkaar zit? Ik bedoel dan op een of andere manier gewoon op de werkbank, zonder dat ik hem moet inbouwen in het dashbord. Zou heel mooi zijn omdat mijn auto helemaal uit elkaar ligt.
Weet iemand een truc?
Is er overigens een manier om de Wis-Was-Installatie te testen als alles weer in elkaar zit? Ik bedoel dan op een of andere manier gewoon op de werkbank, zonder dat ik hem moet inbouwen in het dashbord. Zou heel mooi zijn omdat mijn auto helemaal uit elkaar ligt.
Weet iemand een truc?
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
De + van de motor bedoel je?engbokho schreef:De + op de aansluiting - op het frame.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Nu alles ingesneeuwd en bevroren is kan ik even niet sleutelen en ben bezig uit te zoeken hoe ik straks gordels moet gaan plaatsen. De AK heeft nog nooit gordels gehad (zeker niet verplicht in Carcassonne) en wil liefst driepuntsgordels plaatsen.
Twee bevestigingspunten zijn mij duidelijk, maar waar kan ik de derde vastzetten? En dan bedoel ik dus de bevestiging boven je schouder. Daarvoor is geen punt aanwezig.
Vraag is dus wat de mogelijkheden/plekken zijn en hoe pak ik dat aan? Bij sommige uitvoeringen van de AK zie ik een soort pyramide achter waar het op bevestigd is.
Zijn die 'stukken' los verkrijgbaar? Of moet ik het anders doen. Wie helpt.
Twee bevestigingspunten zijn mij duidelijk, maar waar kan ik de derde vastzetten? En dan bedoel ik dus de bevestiging boven je schouder. Daarvoor is geen punt aanwezig.
Vraag is dus wat de mogelijkheden/plekken zijn en hoe pak ik dat aan? Bij sommige uitvoeringen van de AK zie ik een soort pyramide achter waar het op bevestigd is.
Zijn die 'stukken' los verkrijgbaar? Of moet ik het anders doen. Wie helpt.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
Wij hebben voor gordels in onze AK een afwijkende constructie bedacht.
Zie ook het volgende topic dit gaat vooral over dat derde bevestigingspunt.
http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=598.15
Groeten,
Jeroen.
Zie ook het volgende topic dit gaat vooral over dat derde bevestigingspunt.
http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=598.15
Groeten,
Jeroen.
Waar we aan begonnen zijn? Een "roestige" maar bijzondere ak 400 uit feb 77 (niet meer roestig)
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Heb je een duidelijke foto hoe je dat gemaakt hebt? Die op je link staat is nogal 'duister'.jeroen AK schreef:Wij hebben voor gordels in onze AK een afwijkende constructie bedacht.
Ze zijn dus niet gewoon in de handel?AZL57 schreef:ik denk dat je "pyramide" uit een sloop exemplaar moet zien te krijgen en dan ook nog goed vastlassen.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Ik zie er maar twee via je link en die zijn vrij duister. Dus als je een betere zou kunnen maken, graag.jeroen AK schreef:Heb je alle 3 de foto's bekeken?
Passen er overigens gewone driepunstgordels in of moet het een bepaald type/maat zijn? Moet ze toch nog aanschaffen dus kan daar dan meteen rekening mee houden.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
Ik zal van het weekend de foto's maken. Onze gordels zitten nog niet gemonteerd en ik weet niet of het "gewone" zijn. Controleer ik dat gelijk ook even.
Hier is trouwens het topic van onze AK http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=323.30
Groetjes,
jeroen.
Hier is trouwens het topic van onze AK http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=323.30
Groetjes,
jeroen.
Waar we aan begonnen zijn? Een "roestige" maar bijzondere ak 400 uit feb 77 (niet meer roestig)
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Oké, zie de foto's wel komen.
Trouwens een flink verhaal over je belevenissen met de AK en poe, poe wat heb je een werk op je hals gehaald. Mooi om te lezen en te zien hoe je de zaken aanpakt en waar je tegenaan loopt. Het gaat zeker een mooie AK worden en als je aan de opbouw begint kan je je slaapkamers weer leeg maken. Succes, ik hoe het in de gaten (om af te kijken).
Trouwens een flink verhaal over je belevenissen met de AK en poe, poe wat heb je een werk op je hals gehaald. Mooi om te lezen en te zien hoe je de zaken aanpakt en waar je tegenaan loopt. Het gaat zeker een mooie AK worden en als je aan de opbouw begint kan je je slaapkamers weer leeg maken. Succes, ik hoe het in de gaten (om af te kijken).
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
Bedankt het is inderdaad een flinke klus!
Ik doe het project samen met michelidds.
Hij is degene die de verhalen bijhoudt etc. Ik ben samen met Michel bezig met het klussen. De ex eigenaar Sjoerd was bevriend van Michel.
Groeten.
Ik doe het project samen met michelidds.
Hij is degene die de verhalen bijhoudt etc. Ik ben samen met Michel bezig met het klussen. De ex eigenaar Sjoerd was bevriend van Michel.
Groeten.
Waar we aan begonnen zijn? Een "roestige" maar bijzondere ak 400 uit feb 77 (niet meer roestig)