ik heb pas geleden een kleine 'schoonheidsoperatie' uitgevoerd aan m'n 2Cv: spruitstuk losgehaald, roestvrij geborsteld en in de hittebestendige spraylak, koeltunnel en cylinderbeplating opnieuw gespoten. Daarna alles met nieuwe boutjes en pakkingen weer vast. Ziet er puik uit, als nieuw!

Toen het zaakje weer op z'n plaats zat heb ik uitgebreid geluisterd en gevoeld maar alles leek potdicht. Helaas zie ik nu na een paar ritten duidelijke sporen van lekkage langs de spruitstukpakkigen; net naast het spruitstuk is er plaatselijk blauwige verkleuring van de verse lak van de cylinderbeplating, ook zie ik duidelijke roetsporen. Het lekt dus langs de nieuwe pakkingen, wellicht alleen bij koude motor maar toch, grrrr

Wat kan ik hier aan doen?
1) Kan ik hier voorlopig mee doorrijden (eigenlijk niet zo'n zin om het gelijk al weer los te halen, bovendien moet ik dan eerst weeeer nieuwe pakkingen bestellen

2) als ik het weer loshaal en opnieuw monteer, kan ik een heel klein beetje uitlaat dichtpasta gebruiken om eventuele hele kleine spleetjes dicht te krijgen?
Advies welkom!
Thanks, Arnout