Ja, heb ik wel eens gebruikt bij een van m´n vorige auto´s. Als je lak lang geen onderhoud heeft gehad is het fijn om even de slechte laag aan te vallen met dit spul. Je haalt wel steeds een klein laagje van je lak omdat het een polijstmiddel is.sellavie schreef:Heeft iemand ervaring met het poetsmiddel; auto glym, super resin polish of doen jullie daar niet aan?
bling bling
Re: bling bling
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
ik laat al mijn auto's met zeer speciale nano was behandelen, eerst word de lak gepolijst daarna word de Nano was er in getrilt veel werk maar het resultaat is verbluffend goed! daarna was ik ze met dreft blijft altijd mooi. voor de ramen gebruik ik het zelfde, nu hoef ik nooit meer ruitenwissers aan als het regent! stroomt er namelijk gelijk af!!!
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Waar jij zit regent het toch niet.Ramon schreef:ik laat al mijn auto's met zeer speciale nano was behandelen, eerst word de lak gepolijst daarna word de Nano was er in getrilt veel werk maar het resultaat is verbluffend goed! daarna was ik ze met dreft blijft altijd mooi. voor de ramen gebruik ik het zelfde, nu hoef ik nooit meer ruitenwissers aan als het regent! stroomt er namelijk gelijk af!!!

- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
na het lezen van jullie reacties ben ik ff gaan googlen en ben bij Meguiars gaan kijken NXT gekocht en er gisteren opgesmeerd, nou dames en heren, blinken.... niet normaal. Het spul kostte wat, maar het resultaat is grandioos veel beter dan het schildpaddenspul wat ik er altijd opsmeerde. Goeie tip Arno