En ty-rips, onmisbaar in iedere garage!Boudewijn schreef:Weer aanbiedingen bij de Lidl:
Led looplamp voor € 11.99 van af vandaag.
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl ... _19847.htm
Haakse slijpmachine voor € 29.99 op 24 maart.
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl ... _20069.htm
Het 'Hé, wat een handige aanbieding!' topic
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb via de 2cv club een plaatwerk cursus gedaan bij garage Knemeijer in Hilversum. Hier gebruikte men in een professionele garage Lidl slijpmachines. De ervaring van de heer Knemeijer was dat deze ongeveer even lang mee gingen dan een machine van een bekend merk. Ik heb zelf een Ferm die ik al jaren zwaar belast en het enige wat er aan mankeert is dat de schakelaar wat zwaar gaat nadat hij bij een verbouwing in de modder heeft gelegen. Je kunt wel merken dat het koppel van een goedkope machine minder is dan van een duurdere. Voor het hobby matig slijpen aan het dunne eenden plaatwerk maakt dat niet veel uit.siemen schreef:zo'n haakse slijper is handig, voor een boutje door te slijpen maar als je echt serieus aan de slag moet dan brand je hem zo op
-
- Veelvuldig poster
...mijn ervaring is ook dat deze dingen zo doorbranden.
Ooit één gekocht bij de kwantum. Na nog geen half uur kwam de rook er al vanaf. Terug gebracht en geld terug gekregen en meteen een goede gehaalt en doet het nu nog steeds. Ik geef sindsdien wel meer uit voor elektrische machines.
Ooit één gekocht bij de kwantum. Na nog geen half uur kwam de rook er al vanaf. Terug gebracht en geld terug gekregen en meteen een goede gehaalt en doet het nu nog steeds. Ik geef sindsdien wel meer uit voor elektrische machines.
Citroén rolls better than a Rolls!
Tja het is natuurlijk altijd zo dat sommige mensen goede en slechte ervaringen hebben met hetzelfde stuk gereedschap.
Maar als ik naar mijn vriendenkring kijk ben ik met mijn professioneel gereedschap altijd goed weggekomen. Zo gaat mijn makita accuboormachine al meer dan tien jaar mee en is mijn vader al aan zijn derde bosch bezig en eigen scheelt het kwa prijs helemaal niet zo veel.[/quote]
Maar als ik naar mijn vriendenkring kijk ben ik met mijn professioneel gereedschap altijd goed weggekomen. Zo gaat mijn makita accuboormachine al meer dan tien jaar mee en is mijn vader al aan zijn derde bosch bezig en eigen scheelt het kwa prijs helemaal niet zo veel.[/quote]
- André Post
- Heavy user
Eigenlijk gaan die goedkope dingen nog verbazingwekkend lang mee.
Als je enige klus zo af en toe wat las en slijpwerk aan je eend is, voldoen ze echt wel goed.
Zelf op gegeven moment een Bosch met regelbaar toerental gekocht, dat vind ik echt een verbetering.
Als je enige klus zo af en toe wat las en slijpwerk aan je eend is, voldoen ze echt wel goed.
Zelf op gegeven moment een Bosch met regelbaar toerental gekocht, dat vind ik echt een verbetering.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Heavy user
zo een heb ik ook, en die variabele toerental instelling is echt fijn! vooral als je fijn werk te doen hebt en/of met van die hele dunne (1mm) doorslijpschijven werkt. maar goed, die bosch is bij mij ook na 6 jaar doorgefikt.André Post schreef:Eigenlijk gaan die goedkope dingen nog verbazingwekkend lang mee.
ben het ansich eens dat goed gereedschap beter is (duh) maar vaak bieden die goedkope dingen veel waar voor hun geld.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction