Rusty's club wordt opgeknapt!
-
- Veelvuldig poster
Dank allen (al heb ik er zelf weinig aan gedaan, ik zal de complimenten overbrengen naar m'n pa!)
een groot voordeel is nu wel dat ik precies weet wat nu behandeld moet worden tegen roest en waar er gaten gemaakt moeten worden, een aantal balkjes kun je anders echt niet van binnen behandelen!
greetzzzzzzzzz
Rusty
een groot voordeel is nu wel dat ik precies weet wat nu behandeld moet worden tegen roest en waar er gaten gemaakt moeten worden, een aantal balkjes kun je anders echt niet van binnen behandelen!
greetzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
Afgelopen weekend weer druk aan t schuren geweest en zondag alles in de spuitplamuur en primer gezet. Vandaag heeft m'n vader alles rood gespoten, vanavond hebben we alles licht opgeschuurd als t ff meezit gat m'n vader t morgen na z'n werk t nog een keer in de lak zetten! Dan 'alleen nog maar' afbouwen
ik zal proberen om morgen een paarfoto's te plaatsen.
Greetzzzz
Rusty

Greetzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
Nou m'n pa heeft gister alles nog een keer gespoten, dus alles is nu rood! het opbouwen kan beginnen! en tja, snel.. gelukkig heeft m'n pa er de tijd voor (al denkt m'n moeder daar anders over....) het doel is om em zo snel mogelijk af te maken zodat hij weer tijd heeft voor andere dingen (lees tuin en andere dingen om het huis)
nu nog ff wat pics voor de liefhebber:
voorruitframe in de spuitplamuur

overige onderdelen in de primer met de weldoener ertussenin:

hele koets in de primer:

maandag avond vergeten pics te maken.... misschien komend weekend, maar weet nog niet of ik ga.
greetzzzzzzzzzz
nu nog ff wat pics voor de liefhebber:
voorruitframe in de spuitplamuur

overige onderdelen in de primer met de weldoener ertussenin:

hele koets in de primer:

maandag avond vergeten pics te maken.... misschien komend weekend, maar weet nog niet of ik ga.
greetzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- bartje2212
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ach ja, je spuit ze al zo snel over, dat ze weinig tijd heeft om te verkleuren.rusty schreef:te laat!Punky schreef:Je zou voor een andere kleur kunnen gaan.(heb er wel aan gedacht...)
doel is om em iig voor de citromobiel klaar te hebben!
greetzzzzzzzzzz

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
nou, de vorige restauratie was al zeker 7 jaar geleden, en heb er zeker 150.000 km mee gereden sindsdien. er zijn genoeg eendjes die dat niet eens gehaald hebben!
het laatste nieuws is dat alle losse onderdelen inmiddels weer op de deuren gemonteerd zijn en er nu een paar kleine dingen aan het onderstel gaan gebeuren (draagarmen ff voorzien van een nieuw laagje)
Vanavond weer die kant op om te helpen met opbouwen, ik vind t wel jammer dat ik niet meer tijd heb gehad om meer te helpen, van de andere kant ben ik heel blij met m'n pa! (ik was er waarschijnlijk anders echt niet aan toe gekomen)
greetzzzzzzzzzzzzz
Rusty
het laatste nieuws is dat alle losse onderdelen inmiddels weer op de deuren gemonteerd zijn en er nu een paar kleine dingen aan het onderstel gaan gebeuren (draagarmen ff voorzien van een nieuw laagje)
Vanavond weer die kant op om te helpen met opbouwen, ik vind t wel jammer dat ik niet meer tijd heb gehad om meer te helpen, van de andere kant ben ik heel blij met m'n pa! (ik was er waarschijnlijk anders echt niet aan toe gekomen)
greetzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400