Onderdrukmeter.
-
- Veelvuldig poster
Re: Onderdrukmeter.
Gerard2cv schreef:.Een goede motor zal dan tussen de 6 en 12cm water zuigen 3 aan elke kant
Ik ben een beetje aan het experimenteren met de olievulpijp, die van mij was op, dus ik moest toch een nieuwe...
Het resultaat bij stationair toerental
Is dus de lengte van het plankje, zo'n 50 centimeter, volgens Gerard moet je links en rechts bij elkaar optellen, dus dat wordt dan ongeveer een METER
Als ik gas geef zuigt ie het water naar binnen, das dan wel weer een beetje jammer
Dus ik kan denk ik wel concluderen dat het werkt, of is er een probleem als de motor teveel vacuum maakt?
Eend voor allen, allen voor eend..
functie van de onderdruk is zeker belangrijk te veel is ook niet goed.
en hoe heb je dat ding ontworpen dan die eigen olie vulpijp... een pijp zonder ontluchting ofzo..
en hoe heb je dat ding ontworpen dan die eigen olie vulpijp... een pijp zonder ontluchting ofzo..
Listen to the bearded fellow
2cv6 Perrier edition, 2cv Custom PickUp, Burton, Rover 418SLD (Super Luxery Diesel), Austin Glider 1300
2cv6 Perrier edition, 2cv Custom PickUp, Burton, Rover 418SLD (Super Luxery Diesel), Austin Glider 1300
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Onderdrukmeter.
Onderstaande link komt van mijn andere hobby, maar is hier ook wel handig...Willem2 schreef: Als ik gas geef zuigt ie het water naar binnen, das dan wel weer een beetje jammer
Water in je motor is niet aan te raden namelijk
http://www.mmdigest.com/Tech/vanceGage.html
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Regelmatige poster
Ik rijdt zelf motor. Voor de sychronisatie van de carurateurs gebruik ik een CarbTune. Ik neem aan dat die de klus ook zou moeten klaren toch? Ik kan meten van 2 tot 40cm Hg.
Ernst-Jan
Ernst-Jan
Ben herintreder! Mijn eerste auto was een eend, En we rijden weer in een blauwe Cub uit '86. Verder Honda CX500, Jawa 640
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
op toeren
De meeste olievulpijpen werken wel stationair, de ene wat meer dan de andere.
Van belang is ook dat die op toeren werkt, ga maar eens rijden en meten tot 6000 toeren!
Met Carb Tune meten? is dat met kwikkolom? daan zou 2 cm veel te onnaukeuring zijn.
2cm kwikkolom is volgens mij al gauw 25 cm waterkolom?
Van belang is ook dat die op toeren werkt, ga maar eens rijden en meten tot 6000 toeren!
Met Carb Tune meten? is dat met kwikkolom? daan zou 2 cm veel te onnaukeuring zijn.
2cm kwikkolom is volgens mij al gauw 25 cm waterkolom?
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/
-
- Regelmatige poster
Mijn carbtune heeft een schaal in cn Hg. Dit is geen kwik meter. Het werkt met uitgewogen staafjes in een lagersysteem.
Ik zal het voor de gein gewoon eens proberen. Dan zie ik gauw genoeg wat het effect is. Dit ding heb ik, als het werkt hoef ik niks te maken. En als ik lees hoeveel slanglengte nodig is dan lijkt me mijn systeem nog niet zo kansloos eigenlijk
Ik laat het wel weten.
Ernst-Jan
Ik zal het voor de gein gewoon eens proberen. Dan zie ik gauw genoeg wat het effect is. Dit ding heb ik, als het werkt hoef ik niks te maken. En als ik lees hoeveel slanglengte nodig is dan lijkt me mijn systeem nog niet zo kansloos eigenlijk
Ik laat het wel weten.
Ernst-Jan
Ben herintreder! Mijn eerste auto was een eend, En we rijden weer in een blauwe Cub uit '86. Verder Honda CX500, Jawa 640