Even in het kort.. (nou ja, achteraf, laat het korte er maar af )

Ik ben Jarno, 25 jaartjes en woon in nijmegen..
Heb mezelf net ingeschreven hier omdat ik met een probleem zit..
Zal het hele verhaal even uitleggen.. ( geen zin om te lezen

Mijn liefde voor de eend zat er al vroeg in.. al vanaf dat ik jong ben riep ik al tegen mijn ouders, als ik later groot ben wil ik een eend als auto..
Nou paar jaren zijn voorbij gegaan.. was het moment daar..
Mijn peugeot 205 kon ik ruilen voor een knal roze eend met wat bij betalen.. hier en daar wat roest, wat plekken. half door rottende bodum. links en rechts wat mankamenten.. maar ik was de gelukkigste persoon op aarde.. ik reed mijn 2cv..
Dat ding reed als een ieretiet.. op de snelweg gewoon 120, soms over de teller heen lopen.. tot de man van de apk het wonderbaarlijk vond dat ik de drempel nog over was gekomen met het blikkie, want ik had bijna geen bodum meer.. mijn grootste liefde moest er uit.. net 24, net mijn 1e appartementje gekocht. dus geen geld om der te laten repareren, dus verkocht.... weer een peugeot 205 gekocht, en op internet toch de eende in de gate gehouden.. ik wilde weer eend rijden..
ik zou mijn peugeotje verkopen zodra ik een eend had.
Na even zoeken kwam ik m tegen.. een nostalgiesche charleston, op een goede bazis van een dyane. ook dit keer was ik weer dol gelukkig..
De eend stond in friesland,
Vanuit nijmegen met de trein daar heen..
Met de eend terug..
Alles leuk.. tot we op de snelweg kwamen..
Hij rijd gewoon niet harder dan 80km.. met wind mee bergafwaards mag ik blij zijn dat die op de 90 komt.. snelste ooit was 92 km

Aangezien het mijn dagelijkse auto zou worden, en ik best veel snelweg rij, zou ik het fijn vinden als die harder zou lopen.. 130 hoeft niet.. maar een km of 110/120 zou ik erg prettig vinden..
ik heb m nu een half jaar.. en mijn peugeot ook nog in het bezit..
Een stads auto en een snelweg auto..
Maar door de economie ben ik zojuist mijn baan verloren en ben ik niet meer in de positie om 2 auto's te rijden..
Ik wil m dol graag houden en de peugeot verkopen, zodat ik van dat geld eventueel iets aan de motor kan doen.. valt daar uberhoupt iets aan te doen..??
Ik weet het even niet.. ben verliefd op die auto, maar heb er niet het plezier van wat er van wilde hebben.. en dat vind ik zonde.. want ik weet wat t is om van je eend te kunnen genieten..
heel lang verhaal geworden, sorry..

hoop dat het een beetje duidelijk is..
Maar wie heeft een oplossing..??
Greetzz Jarno