Het Grote "Ik heb weer APK!!!" topic
-
- Regelmatige poster
Mijn besteleend heeft APK tot 13-7-2012.
Voor het eerst in jaren is een eend van ons niet afgekeurd.
(het zal toch niet aan de nieuwe garage liggen waar we geweest zijn).
Complimentjes voor Joop, heeft hij toch mooi gemaakt. Was wel stressen de afgelopen weken maar de vakantie voorbereidingen kunnen nu echt beginnen.
Voor het eerst in jaren is een eend van ons niet afgekeurd.
(het zal toch niet aan de nieuwe garage liggen waar we geweest zijn).
Complimentjes voor Joop, heeft hij toch mooi gemaakt. Was wel stressen de afgelopen weken maar de vakantie voorbereidingen kunnen nu echt beginnen.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
-
- Regelmatige poster
Garage zegt dat de auto helemaal oké is.Punky schreef:Ik vermoed dat daar wel een van de redenen ligt. Koesteren deze garage.
Gefeliciteerd!!!
Joop heeft tot twee keer toe gevraagd.
Alleen is er een nieuwe accu in gezet. De oude was toch echt kapot.
Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Was meer bang dat hij iets zou zeggen over de houten opbouw.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
Nummer 21
Onlangs voor de 21e keer mijn Eend naar de APK gebracht. De schokkende afkeurlijst: twee ruitenwisserbladen
's Avonds zat er dus weer een jaartje op, inclusief doorsmeren en handrem stellen. Kosten: nog geen 90 euro. De jongens van Bohlmeijer hebben het weer keurig gedaan.
Groet,
Joost
's Avonds zat er dus weer een jaartje op, inclusief doorsmeren en handrem stellen. Kosten: nog geen 90 euro. De jongens van Bohlmeijer hebben het weer keurig gedaan.
Groet,
Joost
2CV6 Club 1985 (al 21 jaar...)
SAAB 900i 2.1-16 1991
Mercedes-Benz 240D 1982
SAAB 900i 2.1-16 1991
Mercedes-Benz 240D 1982
-
- Veelvuldig poster
De mijne mag ook weer voor een jaartje de weg op, afkeur, koplampen stellen (ja dat wist ik al) was erg moeilijk volgens de heren (er zitten goed gangbare moeren op die 2 weken ervoo zijn vast gezet met kopervet...) en knipperlichten voor deden t niet (vergeten stekkertjes vast te zetten na kleppen stellen)
er moest volgens de heren eurofrotter een nieuw stekkertje aan en ze hebben heel lang gezocht om de storing te vinden... kostte maar liefst 16 eu... ze doen echt alles om je toch veel te laten betalen voor de APK.... (i.p.v. 15 eu apk aanbieding)
maar ik kan weer rijden!
greetzzzzzzzzzzzzzzzz
er moest volgens de heren eurofrotter een nieuw stekkertje aan en ze hebben heel lang gezocht om de storing te vinden... kostte maar liefst 16 eu... ze doen echt alles om je toch veel te laten betalen voor de APK.... (i.p.v. 15 eu apk aanbieding)
maar ik kan weer rijden!
greetzzzzzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Vrijdag herkeuring van de Dyane, was afgekeurd op 2 wiellagers. Ondertussen vervangen en dan wordt ie hopelijk wel goedgekeurd.
Ik was ook met m'n stomme kop vergeten de originele gele platen te monteren, ook afkeur, voortaan m'n wagen maar 's middags laten keuren ipv 's ochtends vroeg, dan ben ik wat helderder, haha.
Ik was ook met m'n stomme kop vergeten de originele gele platen te monteren, ook afkeur, voortaan m'n wagen maar 's middags laten keuren ipv 's ochtends vroeg, dan ben ik wat helderder, haha.
Wie een kuil graaft voor een ander, houdt zand over!!!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ja ja, we rijden nog steeds met de Duke en hij mag weer voor een jaar.
Zonder voorbereidingen weggebracht en om half 12 stond ie op de RDW site fijn een jaartje verder
Kan nu zelf bepalen wanneer ik 'm ga schorsen voor een goede restauratie.
Zonder voorbereidingen weggebracht en om half 12 stond ie op de RDW site fijn een jaartje verder
Kan nu zelf bepalen wanneer ik 'm ga schorsen voor een goede restauratie.
Charleston 1985, binnenkort geschorst voor complete restauratie
-
- Veelvuldig poster
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Vandaag mijn beige (wel 3000km gereden sinds de vorige APK ) weer laten keuren; goedgekeurd
En de keurmeester meldde na de keuring per ongeluk een andere citroen van mij af, dus daar zit nu een half jaar langer APK op
Gelukkig (voor hem) geen steekproef, en de tellerstanden ontlopen elkaar ook niet veel, dus de NAP word ook geen probleem.
Uiteraard daarna alsnog de Eend afgemeld!
En de keurmeester meldde na de keuring per ongeluk een andere citroen van mij af, dus daar zit nu een half jaar langer APK op
Gelukkig (voor hem) geen steekproef, en de tellerstanden ontlopen elkaar ook niet veel, dus de NAP word ook geen probleem.
Uiteraard daarna alsnog de Eend afgemeld!
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962