Ik ga op vakantie en neem mee...
-
- Moderator
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
He die ken ik ook een. Heeft dan wat te doen tijdens het wachten op zijn broer met auto-ambulance en gaat daarna in de garage van een mede-2cvrijder door tijdens een blokwissel.Boudewijn schreef:Ik ken iemand die blikjes Heineken mee neemt. Blijkt wonderen te kunnen verrichten als je op zaterdag om 17.00 uur bij een garage om hulp komt vragen. Werkt ook om de nachtportier van de camping om te kopen als je te laat bent en het hek al dicht is.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Je bedoeld dat de mede-2cv rijder het bier van de gestrande 2cv rijder heeft opgedronken terwijl deze druk bezig was het blok te vervangen?Punky schreef:He die ken ik ook een. Heeft dan wat te doen tijdens het wachten op zijn broer met auto-ambulance en gaat daarna in de garage van een mede-2cvrijder door tijdens een blokwissel.Boudewijn schreef:Ik ken iemand die blikjes Heineken mee neemt. Blijkt wonderen te kunnen verrichten als je op zaterdag om 17.00 uur bij een garage om hulp komt vragen. Werkt ook om de nachtportier van de camping om te kopen als je te laat bent en het hek al dicht is.
bier wil ook al helpenBoudewijn schreef:Ik ken iemand die blikjes Heineken mee neemt. Blijkt wonderen te kunnen verrichten als je op zaterdag om 17.00 uur bij een garage om hulp komt vragen. Werkt ook om de nachtportier van de camping om te kopen als je te laat bent en het hek al dicht is.
Mehari '78
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Uhh, Heineken is toch bier?guido schreef:bier wil ook al helpenBoudewijn schreef:Ik ken iemand die blikjes Heineken mee neemt. Blijkt wonderen te kunnen verrichten als je op zaterdag om 17.00 uur bij een garage om hulp komt vragen. Werkt ook om de nachtportier van de camping om te kopen als je te laat bent en het hek al dicht is.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green