Dit had ik bij me naar de Wereldmeeting:
schroevendraaiers, doppenset, steek/ringsleutels, multimeter, ducttape, tieraps, ijzerdraad, combinatietang, punttang, assorti stekkertjes plus bijbehorende draadstrip/afknip/stekkermonteer-tang, reservezekeringen, reservelampjes, olie plus een ouwe lap voor het peilen, bougiesleutel, staalborstel.
Volle jerrycan kan handig zijn als je naar een afgelegen gebied gaat.
Ik twijfelde over een v-snaar, maar die is vlak voor de WM vervangen, dus die had ik niet bij me.
Omdat ik twijfelde over m'n net gestelde kleppn had ik ook voelermaten en 2 kleppendekselrubbers bij me, maar dat zou ik als jou was thuislaten.
Verder heb ik m'n voorraad uitgebreid met drukkers en een drukkertang omdat m'n dakbandjes soms kapot gingen. Je kunt ook gewoon twee reservebandjes meenemen.
Tot vorig jaar had ik last van pingelen en als je je ontsteking wil verzetten, dan heb je een pijpsleutel (14?/15?) nodig plus een hamer om je fan los te krijgen.
Bobine is wel handig ja. De mijne ging een paar jaar geleden kapot toen ik gelukkig net bij een Eendengarage in Grasse was

.
Tja, er kan natuurlijk van alles kapot gaan onderweg (eigen ervaringen: remlichtschakelaar, raamvasthouder, dynamo, spatlappen, gesloopte koplamp, onderdeel carburateur verloren, moertje van dynamobevestiging verloren) en je kunt onmogelijk alles meenemen. Ik ben wel lid van de ANWB
Hopelijk heb je inmiddels genoeg tips en ik wens je een fijne Eendenvakantie! Waar ga je heen trouwens?