klinkt rauw
klinkt rauw
hallo !
ik heb ooit mijn blok gereviseerd, maar als ik mijn pruttellend eendje vergelijk met andere, klinkt de mijne rauw en maakt meer geluid.
ik rij er al een jaar of 5 probleemloos mee, maar ben toch nieuwschierig wat de oorzaak is.
grtn
ik heb ooit mijn blok gereviseerd, maar als ik mijn pruttellend eendje vergelijk met andere, klinkt de mijne rauw en maakt meer geluid.
ik rij er al een jaar of 5 probleemloos mee, maar ben toch nieuwschierig wat de oorzaak is.
grtn
Knallen met die hap!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
rauw en rumourig kan ook komen door het ontbreken van isolatie op de koeltunnel oid.
Als ie verder goed rijdt? En geen olie verbruik, lijkt mij dat er niet heel veel ergs kan zijn?
Als ie verder goed rijdt? En geen olie verbruik, lijkt mij dat er niet heel veel ergs kan zijn?
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Systematisch zoeken, en daarbij ook "randverschijnselen" niet uitsluiten. Zoals daar zijn: versleten dynamolager, versnellingsbak- of toplagerellende, rafelige v-snaar, rammels in kachelpotten en remschijfkoelblikkies, gammel binnenwerk van uitlaatpot. Helemaal uit elkaar is het tweede couplet. Je rijdt probleemloos, wil dat zeggen dat je wel een behoorlijke acceleratie en topsnelheid hebt?
ja klopt maar hij rijdt goed, zelfs een x 140 km/h gehaald met wind mee redelijk rechte weg. maar t zal dus wel een speurtocht worden als ik eraan begin.backfire schreef:Uit elkaar en nieuwe zuigerveren is een reconditie in mijn ogen.
maar echte revisie, is dat dan ook alle lagers? hoe zit dat met de krukas?
Knallen met die hap!