Koeltunnel overleden..
Ik weet zeker dat mijn typeplaatje rood is.
Dus dat is dan geen loodvrij blokje.
Wat ik interessant vind is de vraag sinds wanneer dan die rubber koeltunnels in gebruik zijn genomen en of die ook tot einde productiedatum zo gebleven zijn?
Hebben alle Portugese blokjes dan een rubber koeltunnel, bijvoorbeeld?
Greetz David
Dus dat is dan geen loodvrij blokje.
Wat ik interessant vind is de vraag sinds wanneer dan die rubber koeltunnels in gebruik zijn genomen en of die ook tot einde productiedatum zo gebleven zijn?
Hebben alle Portugese blokjes dan een rubber koeltunnel, bijvoorbeeld?
Greetz David
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
nooit lood, al vanaf de jaren 70 niet meer voor de 2cv, lees de site van Jeroen Cats er eens op na.David schreef:uuuuhhh
Hij is rood.
Dus wel lood en als ie niet pingelt kan euro 95??
Ik tank nu 1 op de 3 keer super en verder euro 95.
Is dit dan OK?
Greetz David
Als ie niet pingelt euro 95, als ie wel pingelt super.
Is OK.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 284
- Lid geworden op: vr 14 aug, 2009 12:30
- Locatie: Deventer
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 618
- Lid geworden op: di 2 aug, 2011 17:01
- Locatie: Albergen
- Contacteer:
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
voor 2cv zit je mis, tenzij je een eend hebt van (volgens mij ) voor 1970. Vergeet niet dat er veel commercielle klets te koop is. Bij de Sausse ente was het volgens mij zelfs een verkoop argument, terwijl de koppen en bijbehorende onderdelen sinds de jaren 70 niet meer zijn veranderd. In de jaren 80 verkocht citroen een dyane met lpg af fabriek.David schreef:Meen je dat nou????
Ik meen toch echt dat iedereen over loodvervanger begon toen de euro benzines er kwamen.
Of zit ik nou zo mis??
Greetz David
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 618
- Lid geworden op: di 2 aug, 2011 17:01
- Locatie: Albergen
- Contacteer: