draden in koplampsteun
draden in koplampsteun
Hoi ik ben vanmiddag bezig geweest met koplampen en steun. De oude is verrot, nu moet het zaakje worden gespoten en van twee weer 1 maken. Ik krijg waarschijnlijk wel de draden die door de steun lopen eruit, maar krijg ik ze er ook weer in? Eruit halen word al een heel gefrut.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: draden in koplampsteun
Jazeker krijg je ze er weer door heen. Ik heb het onlangs met succes zelf gedaan bij mijn koplampsteun. Gewoon de draden bij elkaar binden (of plakken) en met behulp van een stuk soepel ijzerdraad door de beugel trekken. Eigenlijk pas je dezelfde techniek toe zoals een electricien zijn bedrading door een pvc-pijp trekt.schermer schreef: Ik krijg waarschijnlijk wel de draden die door de steun lopen eruit, maar krijg ik ze er ook weer in? Eruit halen word al een heel gefrut.
Succes.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Heb laatst nieuw draad in mijn fietsframe getrokken. Van voor naar achteren door de buizen heen totaan het achterlicht. Gewoon nieuwe draad aan de oude gesoldeerd (eerst in elkaar vouwen en dan goed vertinnen). En dan nieuwe kabel doorvoeren terwijl je langzaam aan de oude trekt. Vervolgens afknippen als het stuk eruit komt.