Levensduur gele lampen
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Levensduur gele lampen
Ik heb in Maart op de A-markt in Gemert 6 stuks gele duplo lampen gekocht. Daarvoor heb ik altijd met witte lampen gereden. Inmiddels ben ik door de voorraad gele lampen heen en rij weer met witte lampen rond. Het probleem is dat de gele lampen na enige tijd op halve sterkte gaan branden, alsof je ze op een 6 volt accu aansluit. Zowel dimlicht als grootlicht hebben dit probleem. Als ik de lamp direct op de accu aansluit branden ze ook op halve sterkte, dus het ligt niet aan de bekabeling of de aarde van de auto.
Hebben meer mensen hier last van?
Hebben meer mensen hier last van?
gele lampen
Ook nog geen last van gehad. Misschien goedkoop gemaakt in China, Indonesia of Sri Lanka?
-
- Veelvuldig poster
Had ook twee gele duplo lampen in mijn aca.
De eerste was direct na aanschaf al gesneuveld en brande alleen nog maar de stadsverlichting.
Na het kopen van een nieuwe had ik weer een setje en hebben en die hebben er 10dkm in gezeten totdat één ervan weer uitsprong.
Mogelijk een slechte serie gele lampjes dan want heb hier eerder nooit geen last van gehad.
De eerste was direct na aanschaf al gesneuveld en brande alleen nog maar de stadsverlichting.
Na het kopen van een nieuwe had ik weer een setje en hebben en die hebben er 10dkm in gezeten totdat één ervan weer uitsprong.
Mogelijk een slechte serie gele lampjes dan want heb hier eerder nooit geen last van gehad.
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: gele lampen
Mijn lampen komen bij schroef vandaan en ik heb inderdaad nooit problemen gehad.schroef schreef:Ook nog geen last van gehad. Misschien goedkoop gemaakt in China, Indonesia of Sri Lanka?
Na een tijd kan wel het glas aan de buitenzijde wat "stoffig wit" worden maar dat is zo verholpen met een schone doek.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green