AK350 1956 wie heeft er informatie over:
- Mad Red Duck
- Beginner
- Berichten: 4
- Lid geworden op: zo 4 dec, 2011 14:45
AK350 1956 wie heeft er informatie over:
Ik ben bezig een AK350 uit 1965 op te bouwen en ben op zoek naar onderdelen en informatie.
Wie kan mij helpen aan:
- de deur scharnier strippen van de achter deuren. 6 gaten.
- zijruiten laadruimte,binnen maat 44cm hoog en 62cm breed.
- kabelgootjes links en rechts net achter de kabine in de laadruimte.
Wie heeft informatie foto's of schema's van:
-luchtfilterhuis, zit een rechthoekig model bij zonder filter element.
-hoe en waar zitten de zekeringen, ik mis denk ik iets in de bedrading.
-hoort er op dit model een ruitensproeier installatie, geen gaatje in motorkap.
-op welke wijze zit de uitlaat gemonteerd.
Heeft iemand dit type eend en kan ik contact opnemen om eventueel foto's te komen maken.
Ik hoor het graag,
Dick.
Wie kan mij helpen aan:
- de deur scharnier strippen van de achter deuren. 6 gaten.
- zijruiten laadruimte,binnen maat 44cm hoog en 62cm breed.
- kabelgootjes links en rechts net achter de kabine in de laadruimte.
Wie heeft informatie foto's of schema's van:
-luchtfilterhuis, zit een rechthoekig model bij zonder filter element.
-hoe en waar zitten de zekeringen, ik mis denk ik iets in de bedrading.
-hoort er op dit model een ruitensproeier installatie, geen gaatje in motorkap.
-op welke wijze zit de uitlaat gemonteerd.
Heeft iemand dit type eend en kan ik contact opnemen om eventueel foto's te komen maken.
Ik hoor het graag,
Dick.
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
- Locatie: West Fryslan
Volgens mij loopt de uitlaat net als bij een Azam 6 onder de rechter bodemplaat door.
En ik denk ook dat er geen zekeringen in horen te zitten.
Een maat van me heeft een 350 uit 69, en ook die heeft geen ruitensproeier!
En voor datgene wat je zoekt zou ik een advertentie plaatsen, en de zijruiten van een AK400 laag passen ook.
Maar deze ramen zijn wel moeilijk te vinden, en de deurscharnierstrippen zijn toch hetzelfde als een AZU?
Meer kan ik je voorlopig niet helpen
En ik denk ook dat er geen zekeringen in horen te zitten.
Een maat van me heeft een 350 uit 69, en ook die heeft geen ruitensproeier!
En voor datgene wat je zoekt zou ik een advertentie plaatsen, en de zijruiten van een AK400 laag passen ook.
Maar deze ramen zijn wel moeilijk te vinden, en de deurscharnierstrippen zijn toch hetzelfde als een AZU?
Meer kan ik je voorlopig niet helpen
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
de uitlaat:
mijn 66'er azu 250 heeft twee dempertjes, waarvan de 2e op de plek zit van de eerste demper van de latere eenden. hij eindigt ook na de tweede demper (dus onder de versnellingsbak!), er zit een rechthoekig stukje pijp op als uiteinde wat misschien een centimeter uitsteekt.
ruitensproeier:
mijn motorkap heeft ook geen gaatje.
zekeringen: niet aanwezig
luchtfilterhuis;
ik heb een klein metalen rond luchtfilterhuisje
mijn 66'er azu 250 heeft twee dempertjes, waarvan de 2e op de plek zit van de eerste demper van de latere eenden. hij eindigt ook na de tweede demper (dus onder de versnellingsbak!), er zit een rechthoekig stukje pijp op als uiteinde wat misschien een centimeter uitsteekt.
ruitensproeier:
mijn motorkap heeft ook geen gaatje.
zekeringen: niet aanwezig
luchtfilterhuis;
ik heb een klein metalen rond luchtfilterhuisje
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Mad Red Duck
- Beginner
- Berichten: 4
- Lid geworden op: zo 4 dec, 2011 14:45
- Mad Red Duck
- Beginner
- Berichten: 4
- Lid geworden op: zo 4 dec, 2011 14:45
[quote="supercees"]de uitlaat:
De uitlaat loopt van rechterkant motor onder rechter voorstoel waar de tweede demper zit en dan van rechts naar links tussen het chassis en laadruimte in,
Op de demper zit niet zoals bij een 2cv6 de bevestigingsbeugeltjes voor de rubbers. Hier zitten een soort vierkant gelaste plaatjes en tegen over elkaar gaatjes. Ik weet niet hoe ik de rubbers aan de demper moet bevestigen. Er zitten wel bij deze AK de zelfde rubbers als bij een demper ophanging van een 2cv6.
Alles is vast te maken maar ik wil hem zo origineel mogelijk hebben.
Ik had al een vermoeden dat er geen zekeringkast bij zat. In de kabelboom kon ik er niks van ontdekken. In de Olyslager vraagbaak van de ami6 1964-1967 waar de besteleend ook in staat geven ze wel 3 zekeringen aan.
Jammer dat ik geen fotos' kan uploaden om het duidelijker te maken.
De uitlaat loopt van rechterkant motor onder rechter voorstoel waar de tweede demper zit en dan van rechts naar links tussen het chassis en laadruimte in,
Op de demper zit niet zoals bij een 2cv6 de bevestigingsbeugeltjes voor de rubbers. Hier zitten een soort vierkant gelaste plaatjes en tegen over elkaar gaatjes. Ik weet niet hoe ik de rubbers aan de demper moet bevestigen. Er zitten wel bij deze AK de zelfde rubbers als bij een demper ophanging van een 2cv6.
Alles is vast te maken maar ik wil hem zo origineel mogelijk hebben.
Ik had al een vermoeden dat er geen zekeringkast bij zat. In de kabelboom kon ik er niks van ontdekken. In de Olyslager vraagbaak van de ami6 1964-1967 waar de besteleend ook in staat geven ze wel 3 zekeringen aan.
Jammer dat ik geen fotos' kan uploaden om het duidelijker te maken.
Een zekeringenkast heb je niet. Het enige lampje op het dash is voor de oliedruk.
Rechthoekig luchtfilter is volgens mij van de ami afkomstig, mijn AK heeft een ander type luchtfilter
De uitlaat loopt linksvoor uit het spruitstuk, dan naar een pot onder de versnellingsbak, via de rechterzijde, naar de sigaar en vervolgens dwars onder de bak door.
Totaal 5 uitlaat delen; 3 buizen en 2 potten
Rechthoekig luchtfilter is volgens mij van de ami afkomstig, mijn AK heeft een ander type luchtfilter
De uitlaat loopt linksvoor uit het spruitstuk, dan naar een pot onder de versnellingsbak, via de rechterzijde, naar de sigaar en vervolgens dwars onder de bak door.
Totaal 5 uitlaat delen; 3 buizen en 2 potten
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987