Mat Zwarte Dyane Super
-
- Regelmatige poster
hi,
ik zal is zoeken bij de mini's
en ik ken broertje van dave goed, ramon. als we het over de zelfde hebben teminste. maarja bij mij gaat het ook nog wel een tijdje duren de getunede motor zal pas eind volgendjaar klaar zijn. en hij moet begin komend jaar rijdent naar buiten. en gekeurd worden, de rest van de werkzaam heden worden tussen door gedaan.
ben het fietsen een beetje zat.
gr
ik zal is zoeken bij de mini's
en ik ken broertje van dave goed, ramon. als we het over de zelfde hebben teminste. maarja bij mij gaat het ook nog wel een tijdje duren de getunede motor zal pas eind volgendjaar klaar zijn. en hij moet begin komend jaar rijdent naar buiten. en gekeurd worden, de rest van de werkzaam heden worden tussen door gedaan.
ben het fietsen een beetje zat.
gr
-
- Regelmatige poster
pff ja 1 dec. lukt niet meer als de gekochte koets wat beter was geweest en tussen door de pickup niet kapot was gegaan was het waarschijnlijk net gelukt.
nu is het nieuwe chassis klaar, en ben ik druk bezig de koets gelast te hebben, en dan hopelijk begin volgendjaar naar de eerste keuring, erna begint het leukere tijd rovende werk, en dat is het compleet strak maken / netjes afwerken en alles mooi bekleden. en natuurlijk weer een appart custom dashboard ^^.
nu is het nieuwe chassis klaar, en ben ik druk bezig de koets gelast te hebben, en dan hopelijk begin volgendjaar naar de eerste keuring, erna begint het leukere tijd rovende werk, en dat is het compleet strak maken / netjes afwerken en alles mooi bekleden. en natuurlijk weer een appart custom dashboard ^^.
-
- Regelmatige poster
nou het las werk schiet redelijk op, wacht nu op een bestelling, met alle bodem delen. en dan kan de koets hopelijk binnekort op het chasis, en dan moet het voor ruit frame nog gelast worden en het dak.
wel alweer wat voor het dashboard / middeconsole binnegekregen =]
een had ik er al maar eindelijk meer gevonden.
en had mezelf ook nog maar een kerst cado gegeven na het begeven van alweer een goedkoper merk slijptol
wel alweer wat voor het dashboard / middeconsole binnegekregen =]
een had ik er al maar eindelijk meer gevonden.
en had mezelf ook nog maar een kerst cado gegeven na het begeven van alweer een goedkoper merk slijptol
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
naja voorzover we konden zien is het alleen dat hoekje wat beetje in de kreukels is, ga dadelijk dat in iedergeval weer recht proberen te krijgen, en de rest ook nakijken, en als er verder nergens iets zit wat verstevigings platen erin lassen.
en ga nu ook maar meteen er een andere motor inbouwen, zat een visa blok in. maar ga weer terug naar orgineel.
en ga nu ook maar meteen er een andere motor inbouwen, zat een visa blok in. maar ga weer terug naar orgineel.
-
- Regelmatige poster
het chassis is weer recht, en de terug bouw naar orgineel tja, de visa reed wel goed opzich, alleen zat soms die ontsteking ervan moeilijk te doen, nu gaat die eruit en komt er nog een orginele in met 123 ontsteking. dan ga ik zodra de dyane klaar is een keer het visa blokje opentrekken en reviseren. of misschien gewoon verkopen.