chassisband
chassisband
Dit is de band in kwestie, gaten zijn al voorzien, klopt perfect in de voorste stukken, in de achterste is slechts 1 gat voorzien
Moet ik nu aan het eerste gat na de achteras beginnen? Dan kom ik wel niet toe tot achteraan
Of begin ik aan het achterste gat?
Moeten er van die klemmen op die gaten in de chassisbalken? Op deze foto zitten er twee (goudkleurige) op. De kofferbodem zit daar toch nergens vast aan die balken dacht ik?
Dit zijn de voorste stukken die al op hun plaats gekleefd zijn.
Bordeaux/zwarte Charleston van '81
-
- Veelvuldig poster
Alleen één van de achterste twee gaten wordt gebruikt (vanuit de bumper gezien).
Hier wordt de koets vast gezet vanuit de kofferbak bodem. De overige gaten zijn dus overbodig. Snap ook niet dat deze erin zitten. Mogelijk een universeel chassis zodat er ook een mehariframe o.i.d. gemonteerd kan worden?
Succes
Hier wordt de koets vast gezet vanuit de kofferbak bodem. De overige gaten zijn dus overbodig. Snap ook niet dat deze erin zitten. Mogelijk een universeel chassis zodat er ook een mehariframe o.i.d. gemonteerd kan worden?
Succes
Citroén rolls better than a Rolls!
Als ik het achterste gat laat overeenkomen met het gat in de chassisband komt het uiteinde van de band mooi gelijk met het uiteinde van de chassisbalken, enig probleem is dan wel dat bijna de helft van de chassisbalk naar de achteras toe onbedekt blijft, ik veronderstel dus dat dit dan normaal is?
Bordeaux/zwarte Charleston van '81
het chassis van een mehari is korter dan dat van een 2cv. Hiervoor wordt 22cm van de achterste poten afgeslepen.Bull Frog Bleu schreef:Alleen één van de achterste twee gaten wordt gebruikt (vanuit de bumper gezien).
Succes
De gaten waarvan sprake kunnen bijgevolg nooit dienen om een Mehari subframe te monteren
Mehari '78