Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad maar nu langzaam kruipt het erin dat mijn motor stationair steeds uitslaat.
En een warme start is echt dramatisch. Hij start wel als ik hem gelijk start maar als ik heb getankt, en even heb afgerekend dan is het niet te doen en moet ik zeker 10 minuten wachten. Dan start hij met plankgas maar het komt van verre zeg maar.
Het geluid wat ik dan hoor is dat de startmotor wel draait maar dat hij 'hem niet pakt'. Het blijft dan een hoog start geluid maar niet die 'zwaardere brom dr in als hij aanslaat'
En als hij dan aanslaat moet ik echt pompen met gaspedaal om het toerental omhoog te krijgen.
Is dat dan de bobine?
Moet ik nieuw setje bougies-kabels en bobine?
Oja even ter aanvulling; een keer toen ik gelijk doorstartte kwam er een onwijse knal uit de uitlaat en zag ik grijze rook. En er kwam ook een keer een 'pats' onder de motorkap vandaan. Ik heb toen de bougiekabels even goed er weer opgerukt en daarna heeft ie het niet meer gedaan.
Ik heb gister 8 uur lang vrij hard gereden en dan geeft hij geen problemen maar er moet ook getankt worden en dan is die warme start heel vervelend, met name van die lachende hoofdschuddende mensen, grrr