bodemplaten en voetenbak
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 432
- Lid geworden op: ma 7 apr, 2003 15:34
- Locatie: Ovezande (zeeland)
bodemplaten en voetenbak
Heeft er hier iemand positieve danwel negatieve ervaringen met bepaalde fabrikaten bodemplaat en voetenbak voor een 2cv?
Moet de mijne vervangen en wil graag passende onderdelen gebruiken.
Het verleden heeft met andere onderdelen wel eens geleerd dat niet alle vervagingsonderdelen even mooi passen...
Moet de mijne vervangen en wil graag passende onderdelen gebruiken.
Het verleden heeft met andere onderdelen wel eens geleerd dat niet alle vervagingsonderdelen even mooi passen...
AZ A2 '70
AK400 '76
AK400 '76
De leverancier maakt niet zoveel uit, het gaat om de fabrikant waar ze het materiaal vandaan hebben.
Veel leveranciers vberkopen dezelfde spullen.
De gegealvaniseerde zincor delen passen allemaal perfect.
Worden in NL gemaakt.
Bodemplaten en voetenbakken zijn niet de meest kritische delen, voorruitframe, staartstukken etc zijn dat wel.
Succes iig!!
Veel leveranciers vberkopen dezelfde spullen.
De gegealvaniseerde zincor delen passen allemaal perfect.
Worden in NL gemaakt.
Bodemplaten en voetenbakken zijn niet de meest kritische delen, voorruitframe, staartstukken etc zijn dat wel.
Succes iig!!
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 432
- Lid geworden op: ma 7 apr, 2003 15:34
- Locatie: Ovezande (zeeland)
Bedankt voor de reacties. Gegalvaniseerd zie ik niet zo zitten overigens. Het roest toch altijd op de lasnaden en verbindingen, en daar slijp je het vooraf juist weer weg….
Gewoon netjes de holle ruimtes behandelen en de buitenkant tectyleren.
Daarnaast staat ie inmiddels trouwens 95% van de tijd binnen in een droge garage..
Gewoon netjes de holle ruimtes behandelen en de buitenkant tectyleren.
Daarnaast staat ie inmiddels trouwens 95% van de tijd binnen in een droge garage..
AZ A2 '70
AK400 '76
AK400 '76
Hangt er een beetje van af of de zwarte delen in de transportlak staan of in de kataforese.
De laatste is ook uitstekend.
Er zijn weinig delen die alleen nog in de transportlak staan.
Maar dat is echt idd ellende, dat moet je gewoon niet gebruiken.
Maar nogmaals zincor is echt super, bovendien is al het zincor Nedrelands fabrikaat met een perfecte pasvorm!!
De laatste is ook uitstekend.
Er zijn weinig delen die alleen nog in de transportlak staan.
Maar dat is echt idd ellende, dat moet je gewoon niet gebruiken.
Maar nogmaals zincor is echt super, bovendien is al het zincor Nedrelands fabrikaat met een perfecte pasvorm!!
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 618
- Lid geworden op: di 2 aug, 2011 17:01
- Locatie: Albergen
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 618
- Lid geworden op: di 2 aug, 2011 17:01
- Locatie: Albergen
- Contacteer:
Ik wil binnenkort beginnen met het vernieuwen van de reservewiel bodem/bak. ook moet ik minimaal een binnenscherm vernieuwen en ik wil twee reparatiestukken in de achterschermen zetten.
Waar kan ik het beste mee beginnen, met de reservewielbak of de binnenschermen? Dat niet de heleboel uit elkaar valt!
Waar kan ik het beste mee beginnen, met de reservewielbak of de binnenschermen? Dat niet de heleboel uit elkaar valt!
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1912
- Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
in ' restauratiersd en verbouwingen' in het draadje ' restauratie rode 2cv6' zit een compleet verslag van de vernieuwing van die plaatdelen. Ik denk niet dat het de enige goede manier is, maar de boel zit in elkaar, alles past en nu het in de grondverf staat ziet het er goed uit.
kijken bij pagina 5 en volgend:
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=11210
ik vond het bereveel werk: elke keer weer delen monteren om te kijken of het blijft passen.
Gr Rob
kijken bij pagina 5 en volgend:
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=11210
ik vond het bereveel werk: elke keer weer delen monteren om te kijken of het blijft passen.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht