Het Grote "Ik heb weer APK!!!" topic
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
ongeveer net zo dik als het kopje groot is iets kleiner is mooi. Dan voorzichtig het kopje er af boren niet te lang achter elkaar blijven boren anders wordt het warm en smelt het zwarte plastic kapje.
Alleen het kopje er af boren en uitkijken dat je niet door schiet door het platic kapje. daarna kan je het schroefdraad gedeelte er uit draaien met een tangetje.
Alleen het kopje er af boren en uitkijken dat je niet door schiet door het platic kapje. daarna kan je het schroefdraad gedeelte er uit draaien met een tangetje.
-
- Regelmatige poster
En ja hoor!
Weer fluitend door de APK heen!
Nu aan de slag om de lak weer 100% te krijgen....
Weer fluitend door de APK heen!
Nu aan de slag om de lak weer 100% te krijgen....
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
ook voor mij het bijna weer apk-topic. zelf vooraf een koplampreflector vervangen en een achterlichtje, ophangrubber van de uitlaat en de hoofdremcilinder en twee andere banden voor. eentje was toch teveel uitgedroogd, dus die ter plekke vervangen, handrem gesteld (moet elk jaar weer terwijl ik hem nooit gebruik...) en twee nieuwe ruitenwissers.
co is bijgesteld (niet minder maar juist meer, ook voor het eerst, blokje loopt stationair wat rustiger nu).
maar afgekeurd op rechterbodemplaat en voetenbak. voetenbak kan met twee reparatiedelen links en rechts, bodemplaat gaat in zijn geheel. en ik heb drie andere velgen nodig.
het valt me nog mee. heb tot 5 mei om het voor elkaar te krijgen.
co is bijgesteld (niet minder maar juist meer, ook voor het eerst, blokje loopt stationair wat rustiger nu).
maar afgekeurd op rechterbodemplaat en voetenbak. voetenbak kan met twee reparatiedelen links en rechts, bodemplaat gaat in zijn geheel. en ik heb drie andere velgen nodig.
het valt me nog mee. heb tot 5 mei om het voor elkaar te krijgen.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
controle technique
Onze 2cv6 Rosaly is na een controlebeurt door een bevriende garagist afgeleverd bij een frans APK controlestation.
Na wat gesputter door de controleur is ze door goed door de controle technique gekomen en kan weer 2 jaar mee.
Na wat gesputter door de controleur is ze door goed door de controle technique gekomen en kan weer 2 jaar mee.
- André Post
- Heavy user
- André Post
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: