KLIK voor 70 foto's van afgelopen vrijdag.
Voor een foto in groter formaat (1600 x 1200 of 4000x 3000 pixels) stuur maar een e-mail met nummer / omschrijving van de foto.
Ik kan me geheel aansluiten bij dit verhaal. Het was weer een ouderwetse Waggel waar veel kon, maar niets hoefde en waar het 2cv-gevoel weer goed aanwezig was. Een echte ons-kent-ons.Tom Duckpower schreef:Al een paar uur thuis na een lang weekend wagger (donderdag in het begin van de middag aangekomen...
Na de waggel vorig jaar te hebben overgeslagen dit jaar maar weer eens geprobeerd, kijken of het waggelgevoel weer terug gekomen is.
Terrein was netjes opgezet, we stonden pal naast de grote tent, maar geen last van gehad of iets dergelijks.
Santiaire voorziengen waren ook goed geregeld (door de camping zelf begreep ik) en werd goed bijgehouden. Douchekabines met warm water waren ook aanwezig.
Meeting zelf was erg geslaag, met meer dan 100 auto's. Zelf weinig mee gedaan aan de activiteiten, vooral ons eigen plan getrokken. Zaterdag wel nog even samen met Dolf een dienstje gedraaid in de snackkraam, en daarna bij de dB-drag weze kijken.
Weer zat ook erg mee, af en toe een bui. de zware bui op vrijdag hebben we gemist, gelukkig
Volgend jaar zijn we er zeker weer bij, zelfde terrein, hopen dan met meer opkomst!
@bob2027 : dan heb ik mij denk een inschrijving verteltbob2027 schreef:@ tinoduck :
Ik heb toch echt nummer 132!!!! net nog ff nagekeken maar het is echt zo
maar idd afgelopen jaren was de waggel eigenlijk wel aan zn einde. Maar hopelijk is dit weer het begin van iets wat weer uitgroeid tot de mooiste en grootste meeting van NL met internationale bezoekers!
Ik denk dat deze keer zeer geslaagd was! Keep up the good work.
gr