Waggel 2012 Erkemederstrand Zeewolde
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Waggel 2012 Erkemederstrand Zeewolde
KLIK voor 70 foto's van afgelopen vrijdag.
Voor een foto in groter formaat (1600 x 1200 of 4000x 3000 pixels) stuur maar een e-mail met nummer / omschrijving van de foto.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Al een paar uur thuis na een lang weekend wagger (donderdag in het begin van de middag aangekomen...
Na de waggel vorig jaar te hebben overgeslagen dit jaar maar weer eens geprobeerd, kijken of het waggelgevoel weer terug gekomen is.
Terrein was netjes opgezet, we stonden pal naast de grote tent, maar geen last van gehad of iets dergelijks.
Santiaire voorziengen waren ook goed geregeld (door de camping zelf begreep ik) en werd goed bijgehouden. Douchekabines met warm water waren ook aanwezig.
Meeting zelf was erg geslaag, met meer dan 100 auto's. Zelf weinig mee gedaan aan de activiteiten, vooral ons eigen plan getrokken. Zaterdag wel nog even samen met Dolf een dienstje gedraaid in de snackkraam, en daarna bij de dB-drag weze kijken.
Weer zat ook erg mee, af en toe een bui. de zware bui op vrijdag hebben we gemist, gelukkig
Volgend jaar zijn we er zeker weer bij, zelfde terrein, hopen dan met meer opkomst!
Na de waggel vorig jaar te hebben overgeslagen dit jaar maar weer eens geprobeerd, kijken of het waggelgevoel weer terug gekomen is.
Terrein was netjes opgezet, we stonden pal naast de grote tent, maar geen last van gehad of iets dergelijks.
Santiaire voorziengen waren ook goed geregeld (door de camping zelf begreep ik) en werd goed bijgehouden. Douchekabines met warm water waren ook aanwezig.
Meeting zelf was erg geslaag, met meer dan 100 auto's. Zelf weinig mee gedaan aan de activiteiten, vooral ons eigen plan getrokken. Zaterdag wel nog even samen met Dolf een dienstje gedraaid in de snackkraam, en daarna bij de dB-drag weze kijken.
Weer zat ook erg mee, af en toe een bui. de zware bui op vrijdag hebben we gemist, gelukkig
Volgend jaar zijn we er zeker weer bij, zelfde terrein, hopen dan met meer opkomst!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
goed om weer eens wat positief nieuws over de waggel te horen
100 auto's? man ik kan me nog herinneren dat ik eens als nr442 aankwam op zaterdag middag (ik heb de sticker nog in de HY hangen)
hopelijk komen er volgend jaar weer meer
100 auto's? man ik kan me nog herinneren dat ik eens als nr442 aankwam op zaterdag middag (ik heb de sticker nog in de HY hangen)
hopelijk komen er volgend jaar weer meer
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
Het waren om precies te zijn 131 eenheden.
En jah volgend jaar weer op het Erkemederstrand
Over het weer ook niet te klagen gehad.
gezellige feestent
lekkere Frietjes enz
goed kampvuurtje
Botulisme muziek.
kortom geslaagde meeting.
Nijkerk oldtimers bekeken.
Toertochtje met Boeren Brocante in Putten.
Autospelen( heb ik gemist)
Bootjes( van karton) varen (scheen hilarisch leuk te zijn geweest, hoorde de ene zonk nog harder dan de andere )
En de Toiletten/douches werden Héél netjes gehouden door een oud gediende van de Club(waarvoor respect!),(club had de wagens gehuurd) (was dus niet vd camping uit) (De beste man stond om 6:15 op om te gaan poetsen)
chapeau!
En jah volgend jaar weer op het Erkemederstrand
Over het weer ook niet te klagen gehad.
gezellige feestent
lekkere Frietjes enz
goed kampvuurtje
Botulisme muziek.
kortom geslaagde meeting.
Nijkerk oldtimers bekeken.
Toertochtje met Boeren Brocante in Putten.
Autospelen( heb ik gemist)
Bootjes( van karton) varen (scheen hilarisch leuk te zijn geweest, hoorde de ene zonk nog harder dan de andere )
En de Toiletten/douches werden Héél netjes gehouden door een oud gediende van de Club(waarvoor respect!),(club had de wagens gehuurd) (was dus niet vd camping uit) (De beste man stond om 6:15 op om te gaan poetsen)
chapeau!
@ tinoduck :
Ik heb toch echt nummer 132!!!! net nog ff nagekeken maar het is echt zo
maar idd afgelopen jaren was de waggel eigenlijk wel aan zn einde. Maar hopelijk is dit weer het begin van iets wat weer uitgroeid tot de mooiste en grootste meeting van NL met internationale bezoekers!
Ik denk dat deze keer zeer geslaagd was! Keep up the good work.
gr
maar idd afgelopen jaren was de waggel eigenlijk wel aan zn einde. Maar hopelijk is dit weer het begin van iets wat weer uitgroeid tot de mooiste en grootste meeting van NL met internationale bezoekers!
gr
dyane BX-13-RB verkocht
dyane super 44-YB-75 verkocht
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
dyane super 44-YB-75 verkocht
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik kan me geheel aansluiten bij dit verhaal. Het was weer een ouderwetse Waggel waar veel kon, maar niets hoefde en waar het 2cv-gevoel weer goed aanwezig was. Een echte ons-kent-ons.Tom Duckpower schreef:Al een paar uur thuis na een lang weekend wagger (donderdag in het begin van de middag aangekomen...
Ook leuk om te zien dat het nieuwe Waggelbestuur trots was (en terecht) voor hetgeen ze met de middelen die ze hadden hebben neergezet. Er werd ook regelmatig om feedback gevraagd. Puik werk en tot volgend jaar!!!
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
@bob2027 : dan heb ik mij denk een inschrijving verteltbob2027 schreef:@ tinoduck :
gr
in ieder geval was t een geslaagde meeting.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Db-drag was verrassend voor me. Ik ging voor 120Db, maar bleek dat de kleine versterker in de Ami 127Db kon peuren.
Filmpje van de winnaar.
http://www.youtube.com/watch?v=5PCin2RI ... e=youtu.be
Filmpje van de winnaar.
http://www.youtube.com/watch?v=5PCin2RI ... e=youtu.be
PuNk RoCK LosEr
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
potdorie, ik heb weer wat gemist zo te zien.
Net de foto's van Tomas gezien, erg leuk.
Ben blij dat de db-drag zonder mij ter plaatse ook goed ging, maar het was in goede handen.
Hopelijk is dit lekker goede PR voor een top Waggel volgend jaar met weer eens wat meer nieuwe deelnemers voor de auto spelen!!!
Net de foto's van Tomas gezien, erg leuk.
Ben blij dat de db-drag zonder mij ter plaatse ook goed ging, maar het was in goede handen.
Hopelijk is dit lekker goede PR voor een top Waggel volgend jaar met weer eens wat meer nieuwe deelnemers voor de auto spelen!!!
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed