2cv jaren 60 stijl
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Als je achterop de velg centraal een kooimoer hebt zitten voor de wieldop, dan kun je die velg en een lange bout gebruiken als trekker.
Wanneer de moer los is, zet je de velg vast op de trommel en met de bout die je van buitenaf in de kooimoer draait, kun je hem dan eruit trekken/duwen. Hoef je verder niet zo'n dure trekker voor te kopen.
Wanneer de moer los is, zet je de velg vast op de trommel en met de bout die je van buitenaf in de kooimoer draait, kun je hem dan eruit trekken/duwen. Hoef je verder niet zo'n dure trekker voor te kopen.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:

Zo,n trekker is ook niet duur.
stond hier http://www.citroen-forum.nl/forums/view ... 95/#652047[/img]
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
int grijs en int zwart komen ze..
ik dacht dat je korte dakjes (met metalen kofferbak) met kleine ovalen ruit kon krijgen.
en als je een eigen kleur wil, gewoon zelf maken
is doenbaar als je maar goed meet. de bashe kan je wel ergens krijgen waar ze bashes van vrachtwagen maken (doe ik later mss want sommige katoenen daken krimpen bij regen en koude). of gewoon kleuren (aangezien ze van katoen zijn). ik heb even op deze moeten wachten, omdat de stof op was. misschien kan je er wel van vinyl laten maken ook, had ik beter gevraagd.
mn plan is om er een binnensluiter van te maken. en de kofferbak afsluitbaar met een slot
ik dacht dat je korte dakjes (met metalen kofferbak) met kleine ovalen ruit kon krijgen.
en als je een eigen kleur wil, gewoon zelf maken

mn plan is om er een binnensluiter van te maken. en de kofferbak afsluitbaar met een slot
dyane 6 1974
dyane 6 1981 (papieren)
2cv AZ 1965 (restaureren)
2cv charleston 1985 (custom project)
dyane 6 1981 (papieren)
2cv AZ 1965 (restaureren)
2cv charleston 1985 (custom project)