ja, hoe doe je dat? speciale lens of elektronisch trucje? geldt voor meer foto's trouwens, erg mooi. wat voor camera gebruik je?JieKie schreef:ik dacht eerst dat deze foto een paar miniatuur 2cv's waren op een groen matjeTwécévé schreef:
Foto's Nationale EenDaagse in Kwintelooijen
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Er maakte iemand de opmerking dat er weinig georganiseerd was op het terrein zelf. Maar om dingen te organiseren heb je wel vrijwilligers nodig. En dat is bij dit soort evenementen altijd weer een probleem.
De opkomst viel inderdaad tegen. Maar ja, bij Beusichem was het stralend weer met zo'n 30 graden. Dat was nou wel anders. Bovendien had de communicatie naar de verschillende clubs en fora beter gekund. Maar al doende leert men. Dat zal de volgende keer in ieder geval beter gaan.
Nou de vrijwilligers nog.
Al met al vond ik het in ieder geval een geslaagde dag. "Mijn" rit vanuit Tilburg verliep zonder problemen, jammer van de relatief lage opkomst, maar ach, dat heb je niet in de hand. De communicatie met Jeroen, van de Limburg rit, verliep ook goed.
Maar jongens, wat is zo'n dag vermoeiend zeg. Ik had er zondag nog last van. Maar dat neemt niet weg dat ik het zo weer zou doen.
De opkomst viel inderdaad tegen. Maar ja, bij Beusichem was het stralend weer met zo'n 30 graden. Dat was nou wel anders. Bovendien had de communicatie naar de verschillende clubs en fora beter gekund. Maar al doende leert men. Dat zal de volgende keer in ieder geval beter gaan.
Nou de vrijwilligers nog.
Al met al vond ik het in ieder geval een geslaagde dag. "Mijn" rit vanuit Tilburg verliep zonder problemen, jammer van de relatief lage opkomst, maar ach, dat heb je niet in de hand. De communicatie met Jeroen, van de Limburg rit, verliep ook goed.
Maar jongens, wat is zo'n dag vermoeiend zeg. Ik had er zondag nog last van. Maar dat neemt niet weg dat ik het zo weer zou doen.
Hoi Jelle,
Grote boosdoeners waren volgens mij de weermannen en vrouwen. Er werd zulk slecht weer voorspeld en het was uiteindelijk perfect weer.
De rit vanuit Rotterdam was super en groeide leuk aan.
En ach, ieder evenement moet ook "groeien" in de loop van de tijd!
Het was wennen, achteraf gezien had ik ook wel wat leuke spullen mee kunnen nemen om te verkopen, maar ik had geen idee wat er te verwachten was.
Al met al vond ik het een zeer geslaagde en gezellige dag!
Greetz David
Grote boosdoeners waren volgens mij de weermannen en vrouwen. Er werd zulk slecht weer voorspeld en het was uiteindelijk perfect weer.
De rit vanuit Rotterdam was super en groeide leuk aan.
En ach, ieder evenement moet ook "groeien" in de loop van de tijd!
Het was wennen, achteraf gezien had ik ook wel wat leuke spullen mee kunnen nemen om te verkopen, maar ik had geen idee wat er te verwachten was.
Al met al vond ik het een zeer geslaagde en gezellige dag!
Greetz David
supercees schreef:ja, hoe doe je dat? speciale lens of elektronisch trucje? geldt voor meer foto's trouwens, erg mooi. wat voor camera gebruik je?JieKie schreef:ik dacht eerst dat deze foto een paar miniatuur 2cv's waren op een groen matjeTwécévé schreef:
Alle foto's zijn genomen met een retetrage 3 jaar oude iPhone 3G (met maar een 2 megapixel camera). De vierkante foto's met witte rand zijn genomen met de applicatie Hipstamatic. Een hedendaagse versie van een zeer goedkope homemade camera uit de jaren 80 die destijds bedacht en gemaakt werd door twee broers).
De andere foto's zijn met de standaard iphone camera genomen en heb ik op de iPad bewerkt (kan ook op iPhone maar iPad werkt door formaat wat makkelijker). Bovenstaande foto heb ik de keluren wat levendiger gemaakt, witte rand eromheen en vervolgens gekozen om naar buiten toe steeds waziger te laten worden.
Met diverse verschillende apps kan je zo'n foto aardig bewerken. Deze foto:
Zag er oorspronkelijk zo uit, zoek de verschillen
-
- Veelvuldig poster
heeft er iemand meer foto's van die blauwe charleston?
is wel leuk ding precies !!
http://farm8.staticflickr.com/7244/7382 ... 6733_z.jpg
is wel leuk ding precies !!
http://farm8.staticflickr.com/7244/7382 ... 6733_z.jpg
jelle schreef:Vrijheid, blijheid, dat is wat je kunt verwachten op een EENDaagse. Al ga je met een band onversterkt muziek maken. In principe mag alles, zolang je niemand tot last bent uiteraard.
Of een versimpelde cursus eendwijzer geven, over veertjes die aan je verwarmingskleppen horen te zitten, ook dat mag.
ja ja tis wat met die veertjes
-
- Regelmatige poster
toch wel grappig dat de foto van mij en mijn vriend een stuk of 5 keer voorkomt. ja, ik ben een van de 'torteleendjes'.
we lagen te slapen, we waren beiden moe (ik heb pfeiffer, hij had een hele dag gereden).
en er is dus ongemerkt een foto genomen.
naja ik ben dus de linkse, het vrouwelijke 'torteleendje'
we lagen te slapen, we waren beiden moe (ik heb pfeiffer, hij had een hele dag gereden).
Charleston uit 1983, aka mijn lieve Charlie <3
het kuikentje groeit langzaam op!
''when people say ''duck'' I say: WHERE?!?!''
het kuikentje groeit langzaam op!
''when people say ''duck'' I say: WHERE?!?!''
Je hoeft je neit te schamen... ziet er lief uit!!meerijdertje1996 schreef:toch wel grappig dat de foto van mij en mijn vriend een stuk of 5 keer voorkomt. ja, ik ben een van de 'torteleendjes'.
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996